|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۱۹

وضعیت مهمترین لیگ دنیا عجیب است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرتغالی چلسی به انواع و اقسام بهانه های برای توجیه ناکامی تیمش برای نتیجه گرفتن از بازی خانگی برابر نوریچ متوسل شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو پس از تساوی بدون گل چلسی برابر نوریچ در ورزشگاه استمفوردبریج، اعتراف کرد که بازی مردانش بیش از حد کُند بوده و انسجام لازم را نداشته است.

چلسی در مجموع چهار ضربه به سمت چارچوب دروازه نوریچ شلیک کرد اما هیچ یک از آنها از خط عبور نکرد تا آبی پوشان لندن از کسب پیروزی محروم شوند. البته یک امتیاز این بازی سوم شدن شاگردان ژوزه مورینیو در این فصل از رقابت ها را تضمین کرد.

مورینیو در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: در نیمه اول ما بسیار کُند بازی کردیم. مانند بادی که در حین بازی می وزید، بازیکنان هم آرام بودند و هیچ فشاری نمی آوردند. ما هر کاری توانستیم انجام دادیم اما در پایان به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم و می دانیم که هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم. بازیکنان ما می دانستند با گرفتن یک امتیاز حضورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قطعی می شود. در سمت مقابل اما تیمی بود که هر سه امتیاز را می خواست تا شانس خود را برای بقا در لیگ افزایش دهد. نوریچ برای بردن بازی به میدان نیامده بود و فکر می کنم شرایط متناقضی بر بازی حاکم بود.

آقای خاص در ادامه ورود ادن ازار و داوید لوئیز به میدان در نیمه دوم را باعثبهتر شدن روند بازی دانست. مورینیوی ۵۱ ساله تصریح کرد: به نظرم چلسی در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کرد و فشار بیشتری بر حریف آورد. در نیمه اول تنها ویلیان به دنبال توپ می دوید و تلاش کرد سرعت بازی را بالا ببرد. در نیمه دوم ازار هم این کار را تکرار کرد. داوید لوئیز نیز انسجام ترکیب ما را افزایش داد. به نظر من چلسی با آن کارهایی که در نیمه دوم انجام داد باید بازی را می برد اما فوتبال یعنی گل و ما هم گل نزدیم.

مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا کورس قهرمانی برای چلسی تمام شده است یا خیر، گفت: بله. من از چند هفته پیش این را گفته بودم. اینکه در مهمترین لیگ دنیا در هفته پایانی یک تیم هست که هنوز یک بازی معوقه دارد(اشاره به منچسترسیتی) واقعاً عجیب است. می دانستیم قهرمان نمی شویم به خصوص پس از بازی برابر ساندرلند که دیگر به ما ثابت شد قهرمانی مان غیرممکن است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار