|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۶۳

خبرگزاری تسنیم: سرمربی میلان پس از پیروزی مردانش در دربی دلامادونینا گفت این امکان وجود دارد که او یک روز هدایت نراتزوری را هم برعهده بگیرد و آن را یک رسوایی نمی داند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کلارنس سیدورف پس از پیروزی یک بر صفر میلان برابر اینتر در دربی شهر میلان، نتیجه تلاش مردانش را یک برد احساسی توصیف کرد و گفت: گفته بودیم که می خواهیم بجنگیم تا سهمیه لیگ اروپا را به دست آوریم، هدفی که با توجه به تعدد رقبای حاضر در این کورس بسیار سخت است. ما به توانایی های خود ایمان داشتیم و تیمی سرسخت مانند اینتر را شکست دادیم.

سیدورف افزود: اینتر جنگید اما مردان من از نظر انگیزه و استحکام بهتر عمل کردند. من به انتقاد کردن از خودم عادت دارم و در تمام طول حرفه بازیگری ام این کار را انجام داده ام. من خودم را یک برنده می دانم و مسئولیت یک برنده آن است که تمام تلاش خود را انجام دهد. می خواهم از بازیکنان تیمم به خاطر تلاش هایش تشکر کنم اما باید بگویم در تمام طول هفته مطمئن بودم که می توانیم چنین نتیجه ای کسب کنیم.

با وجود پیشرفت هایی که در بازی میلان پس از روی کار آمدن سیدورف به وجود آمده است، سرمربی هلندی روسونری هنوز مطمئن نیست که فصل آینده هم روی نیمکت میلان باشد.

او در پاسخ به سؤال یک خبرنگار که پرسید: «آیا سیدورف فصل آینده حاضر است هدایت اینتر، یکی از تیم هایی که برای آن توپ زده است را بر عهده بگیرد؟»، گفت: این اتفاق هر زمانی ممکن است رخ دهد و به نظر من یک رسوایی نیست. البته در حال حاضر حرف زدن در مورد چنین چیزی نادرست است.

میلان در حال حاضر با ۵۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی سری A قرار دارد و در دو هفته باقیمانده به پایان فصل این شانس را دارد که خود را به رده ششم جدول و حتی اینتر رده پنجمی برساند و سهمیه لیگ اروپای فصل آینده را کسب کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار