|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۷۰

خبرهایی از باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال؛

اعضای تیم استقلال، درشرایط خاص قرار دارند، زیرا ۱۵ بازیکن این تیم قرارداد ندارند و اعلام شده تنها چند بازیکن از این نفرات را می خواهند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یک مقام آگاه، اعضای مسئول تیم استقلال در شرایط خاص قرار دارند و همچنان به فعالیت خود در تیم ادامه می دهند زیرا اعلام شده است که از بین نفرات تیم که قراردادشان با استقلال به اتمام رسیده است تنها ۵ بازیکن قرار است در تیم حفظ شوند زیرا استقلال به باقی نفرات تیم نیاز ندارد.

گفتنی است، حضور آندوتیموریان، حیدری، رحمتی، بیک زاده وحنیف عمران زاده در استقلال در یک محفل خصوصی توسط مسئولان وتیم استقلال اعلام شده است وباقی نفرات موردنظر آبی ها نیستند.

شایان ذکر است، از بین نفرات نام برده، چند بازیکن به دنبال حضور درتیمهای اروپایی هستند، زیرا حضوردرجام جهانی را سکوی پرتابی برای خودتلقی می کنند که به نفع فوتبالشان تمام شود.

**شکایت مهاجم استقلال از آبی ها؛ انتقام نیمکت نشینی و مشکلات مالی

مهاجم تیم استقلال به دلیل مشکلات مالی که برای وی ایجاد شده و مسئولان به قولهایشان عمل نکردند، قصدشکایت از مسئولان این تیم را دارد.

شکایت مهاجم تیم استقلال، از اعضای مسئول این تیم درحالی است که مسئولان قول مساعدت رابه این تیم دادند اما نتوانستند چنین اقدامی را انجام دهند.

گفتنی است، این بازیکن که به دلیل مشکلات مالیاتی با مشکل خروج از کشور روبه رو شده است برای رسیدن به شرایط ایده آل وتوانایی خروج از کشورقصد دارد اقدامات جدی را انجام دهد و در این خصوص پیگیر ماجراست.

این درحالی است که عنوان می شود وی از طرفی نیز قصد دارداز مسئولان واعضای تیم استقلال انتقام بگیرد زیرا در طول فصل وی بارها با مشکل نیمکت نشینی و عدم حضور در ترکیب استقلال روبه روشده است.

شایان ذکر است، عنوان می شودوی به دلیل انتقام جویی از اتفاقات فصل نیزقصد شکایت دارد تا به نوعی جبران گذشته را کرده باشد.

**برنامه تیم ملی قبل از سفر به اتریش؛ ۵ روز تمرین درتهران با کی روش

این بازیکن قرار است پس ازحل مشکلاتش راهی کشوراتریش شده و به همراه تیم ملی ایران اردوی آخر قبل از بازی های جام جهانی را برگزار کند.

گفتنی است، برنامه تیم ملی قبل از سفر به اتریش درتهران با شرایطی خاص برگزار می شود زیرا کی روش قصد دارد در تهران چند جلسه تمرینی را با تمام نفرات برگزار کند وپس از آن به همراه اعضای تیم ملی راهی کشور اتریش شود.

شایان ذکر است، قرار شده است ۵ جلسه تمرین در تهران و در کمپ تیم های ملی برگزار شود و درمقابل کی روش پس از انجام این جلسات، تیم را راهی کشور اتریش می کند.

شایان ذکر است، قرار شده دراین سفر و از ابتدای اردو، جواد نکونام نیز تیم را همراهی کند و در این اردو به هماهنگی با دیگر نفرات نزدیک شود زیرا در اردوی قبلی غایب بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار