|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۷۶

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: رحیمی مدیرعاملی قوی و حرفه ای است وتمام توان خود را برای حضور پرسپولیس در سه جام به کار می بندد و نسبت به خیلی ها راستگوتر است وهر حرفی که بزند انجام خواهد داد.

سید جلال حسینی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد مثمرثمر بودن اردوی افریقای جنوبی اظهاری کرد: اردوی افریقا بسیار اردوی خوبی بود بر روی تمرینات وکارهای بدنسازی تمرکز داشتیم و خدا را شکر بسیار موفق هم بودیم بعد از گذشته چندین روز دیگر بازیکنان هم که غایب بودند به تیم اضافه شدند وتمرینات کامل تر انجام شد.

حسینی در مورد لباس های تیم ملی بیان کرد: یک دست گرم کن و یک دست تمرینی داشتیم که نه تعداد این لباس ها به اندازه بود و نه جنس خوبی داشتند، زمان تمرین هم اذیت می شدیم و بعداز تمرین باید شسته میشدند و مجدد استفاده می کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: برند آل اشپورت باید این لباس ها را تعویض کرده و جنس بهتری را بدهد این فرم لباس ها درحد تیم ملی ایران نیست لباس ها برای اردوی اتریش و جام جهانی برزیل باید تعویض شوند.

حسینی در مورد زمین تمرینی وارد و که صحبت از قرار داشتن بین دو نیروگاه برق بود بیان کرد: تازمانی که در آن زمین تمرین می کردیم هیچ گاه نیرویگاه برقی ندیدمی هم شرایط آب و هوایی و هم شرایط زمین مناسب بود و تمرینانت در آرامش انجام می شدو بازی های تدارکاتی خوبی را انجام دادیم.

بازیکن سابق سرخ پوشان در ادامه خاطرنشان کرد: به طور حتم اولویت اولم برای فصل بعد پرسپولیس خواهد بود در چند روز آینده با پرسپولیس در این مورد صحبت خواهم کرد در لیگ چهاردهم پرسپولیس در سه جام حضور خواهد داشت.
به همین دلیل تیمی قوی باید ببندد و من هم تا آن جایی که من رحیمی را می شناسم خوب می داندچه کاری انجام دهد و نسبت به خیلی ها راستگو و دنبال این است که تیم قوی و پر قدرت را برای فصل بعد آماده کند و از تمام توان خود برای این کار استفاده خواهد کرد.

سید جلال حسینی در خاتمه در مورد رابطه اش با رحیمی بیان کرد: اگر به قبل برگردید من با هیچ شخصی مشکلی نداشته ام و با رحیمی هم مشلکی ندارم من به عنوان بازیکن جایگاه خود را ا می دانم و رحیمی هم جایگاهش را می داند و به عنوان یک مدیر عامل حرفه ای می داند که چگونه باید رفتار کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار