|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۴۴

خبرگزاری تسنیم: سرمربی قرمزپوشان مرسی ساید با تاکید بر اینکه مردانش ثابت کرده اند می توانند از رقبای خود گل های بیشتری بزنند، گفت حدس می زند که منچسترسیتی در بازی های بعد خود امتیاز از دست می دهد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در فاصله تنها یک هفته به پایان فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های انگلیس، رقابت تیم های لیورپول و منچسترسیتی در صدر جدول برای کسب جام قهرمانی به اوج رسیده است. هر دو تیم از ۳۶ بازی ۸۰ امتیاز کسب کرده اند اما تفاضل گل بهتر من سیتی این تیم را در صدر جدول قرار داده است(۵۹ به ۵۰).

لیورپول امشب(دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی وهفتم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف کریستال پالاس برود و با پیروزی در خانه حریف به صدر جدول بازخواهد گشت. البته منچسترسیتی در صورت پیروزی در بازی معوقه چهارشنبه شب خود برابر استون ویلا دوباره به لطف تفاضل گل بهتر خود به صدر جدول باز خواهد گشت اما این آن اتفاقی نیست که برندان راجرز، سرمربی ایرلندی لیورپول برای پایان فصل پیش بینی می کند.

راجرز گفت: اگر تیمی باشد که بتواند گل های زیادی بزند و ورق را به سود خود برگرداند آن تیم منچسترسیتی است. در این باره هیچ شکی ندارم. این هدف ماست. توانایی تیمم برای گلزنی پیش از این به من ثابت شده است. چلسی سال ۲۰۱۰ در آخرین بازی فصل ویگان را ۸ بر صفر شکست داد. من نمی خواهم به نیوکاسل(حریف آخر لیورپول در لیگ برتر) بی احترامی کنم اما اگر تیمی باشد که بتواند در یک بازی چنین تعداد گلی بزند، آن تیم لیورپول است. لیورپول تیمی نیست که به برد های یک گله رضایت دهد. ما این موضوع را در ابتدای فصل ثابت کردیم.

هر دو بازی پیش روی منچسترسیتی برابر استون ویلا و وستهام در ورزشگاه اتحاد برگزار می شود اما راجرز پیش بینی کرد که آبی پوشان شهر منچستر در این دو بازی امتیاز از دست خواهند داد.

او عنوان کرد: کار سیتی سخت است. استون ویلا تیم فوق العاده ای است که در ضدحملات بسیار خطرناک است و در خارج از خانه بهتر از بازی های خانگی اش کار می کند. وستهام هم اگر شرایط بر وفق مرادش باشد می تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. بنابراین قهرمان لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.

لیورپول امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میهمان کریستال پالاس است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار