|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۷۸

واکنش معاون باشگاه استقلال به مصاحبه کبه

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: پس از صحبت های کبه علیه من برخی افراد خوشحال شدند و شیطنت های زیادی انجام دادند.

علی امیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر واکنش به مصاحبه بوبکر کبه اظهار داشت: کاری به صحبت های کبه ندارم اما از زمانی که او علیه من صحبت کرد سعی کردم با این موضوع منطقی و عاقلانه برخورد کنم. پس از صحبت هایی که کبه انجام داد، شکایت نامه ای به روسای کمیته های اخلاق، انضباطی و حراست فدراسیون فوتبال نوشتم و موارد مطرح شده را به آنها اطلاع دادم تا رسیدگی لازم را انجام دهند.

وی افزود: من تحصیلکرده ام و خدا را شکر دارای شغل هستم و نیازی ندارم که دنبال چنین کارهای زشتی بروم و از بازیکنان درخواست پول کنم. اگر می خواستم در استقلال کاری انجام دهم، دستگاه های نظارتی وجود دارند که متوجه چنین مسائلی شوند. شاید آن موقع که کبه همراه مدیر برنامه های خود به باشگاه آمد، باشگاه در شرایط خوبی نبود که مشکلاتش را حل کند و برخورد شایسته ای با کبه نشد ولی تاکید می کنم که برخورد بدی با او نکردیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: روز آخر و زمانی که کبه برای تسویه حساب به باشگاه آمد، همانطور که خودش گفت با او دست دادم ولی او با من دست نداد. هدفم این بود که بگویم ما ایرانی ها میهمان نواز هستیم و معتقد بودم او برای استقلال زحمت کشیده است.

امیری خاطرنشان کرد: زمانی که کبه علیه من صحبت کرد، پیگیری های قانونی را انجام دادم اما در این مدت برخی ها خوشحال شدند و شیطنت های زیادی انجام دادند. مخاطب حرفم مشخص است و او بداند وقتی خدا پشت سر کسی باشد، روی او را به زمین نمی زند. من به خودم اطمینان داشتم که زود واکنشی نشان ندادم اما برخی از دوستان برای زدن من دست به هر شیطنتی زدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار