|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۹۳

خبرگزاری تسنیم: انجمن فوتبال نویسان انگلیس مهاجم اروگوئه ای تیم لیورپول را به عنوان بهترین بازیکن سال جاری فوتبال جزیره معرفی کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هشت روز پس از کسب جایزه بازیکن سال لیگ برتر انگلیس، لوئیز سوارز جایزه بازیکن سال انجمن فوتبال نویسان انگلیس را هم به ویترین افتخارات خود اضافه کرد.

سوارز که در این فصل با ۳۰ گل زده آقای گل لیگ برتر انگلیس هم بوده است، در شرایطی با کسب ۵۲ درصد آراء موفق به کسب این جایزه شد که پس از او هم تیمی انگلیسی اش، استیون جرارد رتبه دوم و یحیی توره، هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند.

مهاجم اروگوئه ای لیورپول همچنین در کورس کسب کفش طلای اروپا به عنوان برترین گلزن فوتبال باشگاهی قاره سبز در فصل جاری نیز رقابتی شانه به شانه با کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید دارد و در حال حاضر با دو گل زده کمتر نسبت به او در رده دوم قرار گرفته است.

سوراز در شرایطی موفق به کسب دومین جایزه انفرادی خود در این فصل شد که تیمش امشب(دوشنبه) در هفته سی وهفتم لیگ برتر میهمان کریستال پالاس است و امید دارد با کسب سه امتیاز این بازی شانس خود را برای کسب اولین قهرمانی اش پس از ۲۴ سال افزایش دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار