|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۰۹

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید معتقد است که اگر بارسا چیزی برای جنگیدن در آخرین بازی لیگ نداشته باش، نمی توان از آنها خواست که خودشان را به آب و آتش بزنند.

به گزارشخبرگزاری فارس، انریکه سرزو در گفت و گو با پایگاه رادیویی کاتالونیا در باره شرایط پیچیده فعلی لالیگا صحبت کرد. وی در خصوص صحبت هایی مبنی بر اینکه بارسلونا خوشحال می شود تا در آخرین بازی لیگ مقابل اتلتیکو شکست بخورد تا مانع از به قهرمانی رسیدن رئال مادرید شود، صحبت کرد و گفت: اظهار نظرها یک چیز است و حقیقت یک چیز دیگر. شاید این باعثشود که رئال مادرید قهرمان لالیگا شود و ما هم دوست نداریم که این طور بشود. اگر بارسا چیزی نداشته باشد که برایش بازی کند، شاید بدون تلاش خیلی زیادی برای رسیدن به پیروزی بازی کند. اگر آنها دلیلی برای بازی کردن نداشته باشند، از آنها چه می خواهید؟ خودشان را بکشند؟ روی بازیکنانشان ریسک کنند تا مصدوم شوند؟ جوری بازی کنند که در آخرین بازی لیگ مصدوم داشته باشند.

رئیس باشگاه بارسلونا به این مسئله اعتقاد ندارد که اگر بارسا نتواند قهرمان شود، در آخرین بازی خود مقابل اتلتیکو شکست خواهد خورد تا مانع از به قهرمانی رسیدن رئال مادرید شود و افزود: در تمام زندگی ام تیمی را ندیده ام که به زمین برود تا شکست بخورد. هرگز. همچنین هرگز باشگاهی را نمی شناسم که بازیکن یا مربی ای را بخرد در حالی که می داند خوب کار نخواهد کرد.

انتهای پیام / o

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار