|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۱۶

گزارش فارس چانه زنی های پشت پرده برای انتخاب مدیرعامل استقلال

گمانه زنی ها در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال ادامه دارد و به تازگی صحبت از حضور فردی به عنوان مدیرعامل استقلال است که همکاری نزدیکی با بابک زنجانی داشته است.

به گزارشخبرگزاری فارس، وزارت ورزش و جوانان در راستای مشخص شدن وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پس از پایان فصلی که گذشت در اولین اقدام خود به صراحت اعلام کرد که می خواهد هر چه زودتر تکلیف سرخابی ها را روشن کند.

با توجه به حاشیه های باشگاه پرسپولیس که بیشتر از استقلال در فصل گذشته بود وزارت ورزش و جوانان تصمیم بر این گرفت که ابتدا تکلیف سرخ پوشان را روشن کند.

سران ورزشی در شرایطی که هر روز صحبت و تاکید بر شفاف بودن همه زوایای مدیریتی باشگاه پرسپولیس داشتند پس از چند روز گمانه زنی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را با حرف و حدیثهای فراوان انتخاب کرد.

حرف و حدیثفراوان از آن حیثکه هرگز معلوم نشد که این شفافیتی که این همه بر آن تاکید بود کجای این انتخابات بود.

پنهان کردن نام اسپانسر پرسپولیس که به تازگی مطرح شده یکی از همان حرف و حدیثها بود.

با وجود ابهاماتی که در مورد اسپانسر و نوع انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس وجود دارد وزارت ورزش کار را تمام شده تلقی کرد و بعد از آن به فکر استقلال افتاده است.

البته قیاس وضعیت پرسپولیس و استقلال نمی تواند خیلی اصولی باشد شاید تنها وجه مشترک پرسپولیس و استقلال وابسته بودن دو تیم به دولت برای تامین نیازهای مالی است. استقلال به لحاظ مدیریتی در سال های گذشته از ثبات مدیریت بهتری نسبت به همتای قرمز خود برخوردار بوده و متحول کردن تیم مدیریتی باشگاه استقلال یکی از سوالات بی جواب هواداران این تیم بوده است.

درحالی که انتظار می رفت در مورد استقلال هم خیلی زود اعضای جدید هیات مدیره معرفی شوند، نه تنها این اتفاق نیافتاده است بلکه این روزها خبرهایی از وزارت ورزش می رسد که جای بسی تعجب دارد.

به طور مثال گفته می شود که افرادی همچون آجورلو، هاشم ساعدی که اکنون سخنگوی باشگاه استقلال است، علی نظری جویباری، منوچهر صالحی، محمدرضا ساکت، علی انصاری، محدحسین قریب و به تازگی صادق رئیسی کیا از گزینه های مدیرعاملی استقلال هستند.

مسئله اینجاست که رفت و آمدهایی که به وزارت ورزش می شود کمی عجیب و دور از انتظار است. چطور می شود وزارت ورزش سراغ گزینه ای برود که از همکاران نزدیکان ب. ز معروف به شمار می رود.

به طور کلی اساس و معیار وزارت ورزش چیست؟ آیا افرادی که به عنوان گزینه مطرح هستند سنخیتی با هم دارند؟ انتخاب لیست ۶۰ نفره از پیشکسوتان استقلال برای مشخص شدن هیات مدیره این تیم چقدر کارشناسی است؟

همه این ها سوالاتی است که وزارت ورزش و از همه مهمتر امیررضا خادم باید به آن پاسخ دهد. اگر این گزینه ها در لیست وزارت نیستند چرا وزارت رسما واکنشی نشان نمی دهد و اگر هست آیا هواداران استقلال این حق را ندارند که بدانند بر اساس چه معیاری این افراد کاندیدا و سپس از لیست خارج می شوند؟

آقای خادم؛ همان طور که در مصاحبه اخیرتان تاکید کردید که باید حرمت امثال قلعه نویی ها و دایی ها به عنوان مربیان باکسوت باید حفظ شد(البته پروین را می شد در جمع مربیان پیشکسوت قرار داد که چنین نشد)، این انتظار هم از جنابعالی و دوستان می رود که به پرونده استقلال و انتخاب اعضا هیات مدیره جدید شفاف تر ورود کنید و نفراتی را انتخاب کنید که حرمت هواداران میلیونی آبی ها نیز مانند بازیکنان و کادر فنی شان نیز حفظ شد.

این روزها ریش و قیچی برای انتخاب جدید مدیرعامل استقلال در اختیار شماست، اما بدانید قضاوت نهایی برای شیوه مدیریت این روزهای جنابعالی و دوستا ن تان بعدها در اختیار مردم و هواداران استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار