|
|
کدخبر: ۱۷۱۴۸۵

برخی ها فکر می کردند مصدوم نیستم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه در دورانی که مصدوم بودم، برخی ها تصور می کردند مصدوم نیستم.

احمد جمشدیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: قراردادم با استقلال به پایان رسیده و منتظر شرایط باشگاه هستم تا واکنش آنها را درباره ادامه همکاری برای فصل آینده بررسی کنم. در این مدت تمریناتم را انجام می دهم تا از آمادگی بدنی دور نباشم.

وی با بیان اینکه مشکل مصدومیتم در فصل گذشته برطرف شده است، افزود: با توجه به اینکه فصل گذشته به دلیل مصدومیت نتوانستم بازی کنم، تصمیم گرفتم از حالا تمرینات بدنسازی را انجام دهم تا فصل آینده در فرم مطلوبی قرار داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه فکر می کند در لیست فصل آینده استقلال قرار دارد یا نه، گفت: این موضوع قابل پیش بینی نیست. همان طور که گفتم فصل گذشته خیلی از بازی های استقلال را به دلیل مصدومیت از دست دادم با این حال در ۱۴،۱۵ دیداری که در مجموع بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کنار استقلال حضور داشتم با وجود مصدومیت برای این تیم به میدان رفتم.

جمشیدیان تأکید کرد: استقلال باشگاه بزرگی است که هواداران زیادی دارد و نمی توانم بگویم که دیگر نمی خواهم در استقلال بمانم، چرا که هر فوتبالیستی دوست دارد در استقلال بازی کند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود در لیست خروجی استقلال قرار دارد، عنوان کرد: ممکن است در لیست مازاد استقلال باشم و ممکن است نباشم. در فوتبال از این اتفاقات زیاد می افتد. این مسئله تنها برای من نیست و برای هر فوتبالیستی ممکن است اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام علی پور دبیر رسیدگی به تخلفات فوتبال به همراه استقلال برای دیدار مقابل الشباب به عربستان سفر کرد و این در حالی بود که وی در ابتدای فصل به دلیل برخی مسائل احمد جمشیدیان را به کمیته اخلاق احضار کرده بود. جمشدیان در این زمینه به تسنیم گفت: داستان من و علی پور ابتدای فصل به پایان رسید. تنها یک بار ابتدای فصل در حد ۲ دقیقه علی پور را دیدم و بحثخاصی هم بین ما مطرح نشد.

جمشیدیان در پایان با بیان اینکه این پرونده بسته شده است، گفت: متاسفانه در دورانی که مصدوم بودم، برخی تصور می کردند که مصدوم نیستم. در فوتبال ایران هم وقتی مصدوم باشی، حرف های زیادی پشت سرت می زنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار