|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۷۲

خبرگزاری تسنیم: به دنبال توقف لیورپول برابر کریستال پالاس، سرمربی قرمزپوشان مرسی ساید اعتراف کرد که جام قهرمانی لیگ برتر را دیگر باید از آن منچسترسیتی دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول در چارچوب دیدارهای هفته سی وهفتم لیگ برتر انگلیس شب گذشته(دوشنبه) در خانه کریستال پالاس با تساوی ۳ بر ۳ متوقف شد و شانس خود را برای کسب اولین قهرمانی اش در این رقابت ها از سال ۱۹۹۰ کاهش داد.

این تساوی لیورپول را با یک امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برگرداند اما بازی خانگی معوقه آبی پوشان شهر منچستر برابر استون ویلا می تواند آنها را دوباره به صدر جدول برساند و در آن صورت مردان مانوئل پیگرینی با پیروزی در هفته پایانی لیگ برتر برابر وستهام دومین قهرمانی خود در سه فصل گذشته را رقم خواهند زد.

برندان راجرز، سرمربی ایرلندی لیورپول در پایان بازی تیمش و کریستال پالاس اظهار داشت: نتیجه واقعاً ناامیدکننده بود. ما در این بازی سه گل مفت خوردیم در حالی که این بازی را باید می بردیم. به نظر با این شرایط منچستریونایتد تا پایان راه می رود و جام را می برد و قهرمان می شود.

راجرز افزود: در ۷۵ دقیقه از بازی عملکرد لیورپول فوق العاده بود و ما گل زدیم. هرچند سه گل ساده دریافت کردیم که مرا ناامید کرد. دفاع تیم ما در آن سه گل واقعاً ضعیف عمل کرد.

لیورپول در شرایطی به تساوی تن داد که تا دقیقه ۷۹ بازی با سه گل از میزبان خود پیش بود اما در عرض ۱۱ دقیقه سه گل خورد و متوقف شد. در این بازی لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه ای لیورپول با گلی که به ثمر رساند شمار گل های خود در فصل جاری را به عدد ۳۱ رساند و رکورددار بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر انگلیس شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار