|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۳۹

انتخاب نهرودی را نه تایید می کنم نه تکذیب

دبیر فدراسیون بوکس گفت: فعلا ناطق نوری مدیر فنی تیم های ملی است.

همایون اردلان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که این روزها شنیده شده حسین نهرودی قرار است به عنوان مدیر فنی تیم های ملی انتخاب شود، گفت: بنده هم طی چند روز گذشته مباحثی را مبنی بر اینکه حسین نهرودی قرار است مدیر فنی تیم های ملی شود شنیده ام. فکر می کنم اینطور باشد، اما هنوز به صورت جدی در مورد این موضوع در فدراسیون حرفی زده نشده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه منوچهر مقصودی از پایان ماه های سال قبل استعفای خود را به صورت شفاهی در رسانه ها مطرح کرده است در حال حاضر تیم ملی مدیر فنی ندارد و با توجه به اینکه جای خالی در این پست وجود دارد دوستان رسانه ای پیگیر هستند که چه کسی قرار است به عنوان مدیر فنی در بازی های آسیایی اینچئون در کنار ملی پوشان حضور داشته باشد. به همین دلیل دوستان رسانه ای بارها از من سؤال کرده اند که شنیده ایم حسین نهرودی قرار است به عنوان مدیر فنی تیم های ملی انتخاب شود، بنده نیز گفته ام هنوز خبری نیست و ممکن است او انتخاب شود.

دبیر فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: در واقع نه این موضوع را تایید کرده ام نه تکذیب؛ چرا که واقعا هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است. البته در حال حاضر مدیر فنی تیم های ملی احمد ناطق نوری است.

وی در پاسخ به این سؤال که شنیده شده انوشیروان نوریان، حسین نهرودی و اسفندیار محمدی و… گزینه های مدیر فنی تیم های ملی هستند و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: ناطق نوری یک لیستی را تهیه کرده که قرار است پس از پایان انتخابات فدراسیون بوکس در مورد نفراتی که در آن لیست حضور دارند تصمیم گیری کند و از بین نفرات بهترین را به عنوان مدیر فنی تیم های ملی انتخاب کند. البته اسم انوشیروان نوریان هم در این لیست وجود دارد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار