|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۳۰

رکورد ورزشکاران یکی از ملاک های اصلی ماست

خبرگزاری تسنیم: سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: مسئولان کمیته ملی المپیک با حضور ورزشکاران زن و مرد کشورمان در این بازی ها موافقت کرده اند اما ما به دنبال اعزام کیفی هستیم.

احمد گواری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: در تلاش هستیم با توجه به اعتباراتی که در اختیار داریم، قایقرانان با هدف آمادگی و حضور موفق در بازی های آسیایی به رقابت های مهم اعزام شوند. در حال حاضر مهمترین هدف قایقرانی حضور پرقدرت در بازی های آسیایی است.

وی در خصوص شرایط اعزام تیم قایقرانی به بازی های آسیایی، گفت: مسئولان کمیته ملی المپیک با حضور ورزشکاران زن و مرد کشورمان در این بازی ها موافقت کرده اند اما ما به دنبال اعزام کیفی هستیم.

سرپرست فدراسیون قایقرانی ادامه داد: هم اکنون قایقرانان در اردوهای تیم ملی هستند. چند اعزام برون مرزی پیش رو داریم و پس از گرفته شدن تست های لازم و ارزیابی عملکرد آنها در مسابقات برون مرزی نفرات نهایی را برای حضور در بازی های آسیایی اعلام می کنیم.

وی رکورد را یکی از ملاک های اصلی اعزام دانست و یادآور شد: هدف ما در ابتدا تکرار نتایج دوره گذشته و سپس ارتقای آن است. به نظر می رسد با ادامه روند تمرینات فعلی قایقرانان و حضور در مسابقات پیش رو، موفق به کسب نتایج درخشان شویم.

گواری گفت: اسامی نفرات اعزامی قایقرانی به بازی های آسیای تیرماه سال جاری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار