|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۰۷

کاپیتان منچستریونایتد امشب در آخرین حضور خود در اولدترافورد با هواداران خداحافظی خواهد کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، نمانیا ویدیچ که ژانویه ۲۰۰۵ از اسپارتاک مسکو راهی منچستریونایتد شد، هشت سال و نیم در این تیم ماند تا پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه اش ثبت شود.

ویدیچ در گفت وگو با دیلی اکسپرس گفت: به هیچ وجه پشیمان نیستم. همواره صد در صد توانم را در همه دیدارها برای منچستریونایتد گذاشتم. بدون شک حضور در این باشگاه بهترین دوران فوتبال حرفه ای من است. هشت سال فوق العاده داشتم. البته بهتر است بگویم هفت سال فوق العاده چون امسال به هیچ وجه خوب نبودیم. پس از پایان قراردادم با منیچستریونایتد دیگر علاقه ای برای ماندن در لیگ انگلیس ندارم زیرا در این کشور تنها باشگاهی که دوست دارم برای آن به میدان بروم یونایتد است. خوش شانس بودم که سال ها عضوی از این باشگاه بودم. خاطره های خوبی دارم. فکر نمی کردم بتوانم در دوران حضورم در این باشگاه ۱۵ جام قهرمانی کسب کنم.

وی افزود: با الکس فرگوسن که بزرگترین مربی است کار کردم. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. نه تنها در داخل زمین بلکه در خارج از زمین نیز از او آموختم. باشگاه به شکلی است که شما حس می کنید اعضای یک خانواده هستید. این یک تجربه عالی برای من بود.

ویدیچ با حضور در دیدار هال سیتی، بازی شماره ۲۹۹ خود با پیراهن منچستریونایتد را انجام خواهد داد. او امشب در اولدترافورد با هواداران این تیم خداحافظی خواهد کرد و در دیدار هفته آینده این تیم مقابل ساوتهمپتون آخرین بار با پیراهن شیاطین سرخ در میدان حضور می یابد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار