|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۶۶

لواندوفسکی برای فینال جام حذفی زیاد به خودش فشار نیاورد

خبرگزاری تسنیم: رئیس افتخاری باواریایی ها به مسئولان این باشگاه توصیه کرد هافبک هجومی آلمان خود را در بازار نقل و انتقالات تابستانی نفروشند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، فرانتس بکن باوئر معتقد است فروش توماس مولر از سوی بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات تابستانی کاری احمقانه است.

مدتی است که شایعاتی درباره فروش مولر ۲۴ ساله منتشر شده و از تیم فوتبال منچستریونایتد به عنوان مشتری اصلی این هافبک ملی پوش یاد می شود. این شایعات از زمانی که کارل هاینتس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد هر بازیکن تیمش که بخواهد می تواند آلیانتس آره نا را ترک کند، شدت هم گرفته است. با این حال بکن باوئر به مسئولان تیم توصیه کرد تا جای ممکن برای حفظ این بازیکن بجنگند.

بکن باوئر در گفت وگو با نشریه بیلد آلمان اظهار داشت: شما نباید بازیکنانی که هوای رفتن دارند را نگه دارید اما به نظر من حتی اگر توماس مولر خودش هم بخواهد برود، بایرن مونیخ باید برای نگه داشتن او بجنگد. مولر در تیم تحت هدایت پپ گواردیولا جا افتاده است و به همین دلیل مسئولان تیم باید هر کاری از دست شان برمی آید انجام دهند تا او را نگه دارند. حتی اگر مولر کاملاً با ماندن مخالف باشد، بایرن باید به دنبال راه دیگری برای متقاعد کردن او باشد.

تیم های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند ۱۱ روز دیگر(۲۷ اردیبهشت) در فینال جام حذفی آلمان به مصاف هم می روند. بکن باوئر با اشاره به این بازی به روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بورسیا دورتموند که فصل آینده برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد، توصیه کرد برای اینکه مسئولان تیم جدیدش را تحت تاثیر قرار دهد خیلی تلاش نکند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من لواندوفسکی خیلی نباید به خودش فشار بیاورد. بورسیا دورتموند مدت هاست که نقاط ضعف خودش را دارد!

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار