|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۵۸

خبرگزاری تسنیم: رقابت های تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان با برگزاری دیدارهای نهایی زنان و مردان در توکیو ژاپن به پایان رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، فینال مسابقات تیمی قهرمانی جهان در ورزشگاه یویوگی شهر توکیو ژاپن برگزار شد و برای نوزدهمین بار چینی ها موفق شدند عنوان قهرمانی جهان را کسب کنند. در این دوره از مسابقات در قسمت مردان ۱۱۱ تیم و در بخش زنان ۹۶ کشور از سراسر جهان حضور داشتند.

در دیدار نهایی مردان تیم های آلمان و چین برای سومین بار طی ۴ سال گذشته مجدداً در مسابقه فینال مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار لیو گولیانگ سرمربی تیم ملی چین مالونگ، ژانگ جیک و شوشین را به میدان فرستاد و در مقابل یورگ روسکوف مربی آلمان ها مثل دیدار نیمه نهایی تیموبول، یمتری اوتچاروف و پاتریک فرانزیسکا را مقابل چینی ها قرار داد.

در این مسابقه حساس آلمان ها ۳ بر ۱ مقابل چین قهرمان جهان شکست خوردند. اوتچاروف فقط در مسابقه مقابل ژانگ جیک توانست تنها برد آلمان را رقم بزند.

در بخش زنان نیز چین با اقتدار و با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ژاپن، میزبان مسابقات به برتری رسید تا نتیجه فینال المپیک ۲۰۱۲ تکرار شود. در این مسابقه چینی ها تنها یک گیم به حریف خود واگذار کردند تا ژاپن در خانه خود حرفی برای گفتن نداشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار