|
|
کدخبر: ۱۷۲۷۶۶

نظری جویباری گزینه ی مطلوبی برای مدیر عاملی استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص پیشنهاد عضویت در هیأت مدیره استقلال گفت: مسئولان وزارت آموزش جوانان صحبتی با من برای عضویت در هیأت مدیره استقلال نکردند.

اصغر حاجیلو در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: هر فردی افتخار می کند که در هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس حضور داشته باشد. به هر حال کسی باید عضو هیأت مدیره استقلال شود که بتواند مفید باشد، فقط صندلی اعضای هیأت مدیره را پر نکند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: باتوجه به شناختی که از گودرزی، وزیر ورزش دارم به طور حتم وی بهترین افراد را برای هیأت مدیره استقلال انتخاب می کند.

حاجیلو در خصوص ارزیابی از چیدمان اعضای هیأت مدیره گفت: اعضای هیأت مدیره باید افراد اقتصادی و حقوقی باشند تا بتوانند به استقلال کمک کنند. همچنین یک مسئول دولتی هم باید عضو هیأت مدیره استقلال شود تا از برند استقلال بتواند به نحو احسن استفاده کند.

وی ادامه داد: همچنین استقلال به یک حامی خوب نیاز دارد تا مشکلات باشگاه را برطرف کند، مدیر جدید استقلال هم باید به تمام اشراف کامل داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در شرایط سختی قرار دارد و الآن فصل یارگیری است براین اساس وزارت ورزش جوانان باید هرچه سریع تر تکلیف این باشگاه را مشخص کنند تا این تیم هم بتواند بازیکنان مدنظرش را جذب کند.

حاجیلو در ادامه افزود: به هر حال باید افراد اقتصاددان، حقوق دادن و پیشکسوتان استقلال جزو اعضای هیأت مدیره استقلال شوند.

پیشکسوت استقلال در خصوص احتمال حضور بازیکنان سابق این تیم در هیأت مدیره گفت: مهم نیست که چه پیشکسوتی در هیأت مدیره استقلال باشد همه باید به این انتخاب احترام بگذارند. بر این اساس افراد هیأت مدیره باید مطلع باشند تا بتوانند به استقلال کمک کنند.

وی در مورد بهترین گزینه برای مدیرعاملی استقلال گفت: به نظر من فتح اله زاده چندین سال در استقلال بوده است و نسبته به مسائل این تیم شناخت کاملی دارد. وزارت ورزش جوانان وی را باید حفظ کند. بعد از فتح الله زاده هم نظری جویباری بهترین گزینه برای مدیر عاملی استقلال است چرا که با پیچ و خم آشنا است و می تواند به خوبی تیم را اداره کند.

حاجیلو در پایان در مورد راهکار وزارت ورزش در تبادل تغییر تحولات در هیأت مدیره استقلال گفت: به هر حال این تغییر تحولات برای تیم لازم است تا شوک جدیدی به تیم وارد شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار