|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۷۹

فعلاً قصد ندارم دوبنده وزن ۸۶ کیلوگرم را به کسی بدهم

خبرگزاری تسنیم: آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان به این نکته اذعان کرد که در جام جهانی آمریکا چوب دست کم گرفتن رقبا را خورده است.

احسان لشگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص آمادگی خود اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر می گذارم و آماده هستم تا در هر میدانی روی تشک حاضر شوم.

وی افزود: من در جام جهانی کشتی آزاد شرایط خوبی را به دلیل مصدومیت پایم پشت سر نگذاشتم اما پس از پایان مسابقات تمرینات را بار دیگر آغاز کردم و اکنون نیز با تمرینات فشرده در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم.

دارنده مدال برنز جهان و المپیک در خصوص اینکه در رده بندی جدید فیلا چند پله سقوط کرده است، خاطرنشان کرد: تا مسابقات انتخابی به شرایط ایده آل تری خواهم رسید و هرچند زمانی تا آغاز مسابقات باقی نمانده اما با تمام قدرت برای این مسابقات آماده می شوم. البته با آماده شدنم بار دیگر رنکینگ فیلا را تغییر می دهم.

لشگری در پاسخ به این سؤال که «کدامیک از مسابقات جهانی و بازی های آسیایی برایت در اولویت قرار دارد؟»، عنوان کرد: می خواهم هم به بازی های آسیایی بروم و هم به مسابقات جهانی و هردو مسابقه برای من اهمیت دارد.

وی در ارتباط با رقبای داخلی خود نیز گفت: هرکسی که روی تشک بیاید برای من رقیب است. متأسفانه در جام جهانی چوب دست کم گرفتن رقبا را خوردم از این اتفاق درس گرفتم. اکنون قصد ندارم تحت هیچ شرایطی دوبنده وزن ۸۶ کیلوگرم را به کسی بدهم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار