|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۰۶

غفوری در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: حضورم در استقلال برای خسرو حیدری هم خوب خواهد شد، چون پشت سر او بازی می کنم و می توانم این بازیکن را به روزهای اوجش بازگردانم.

وریا غفوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدرباره پیشنهاد باشگاه استقلال به وی برای فصل آینده اظهار داشت: از سوی باشگاه استقلال به صورت رسمی با من مذاکره نکرده اما به صورت غیررسمی برای حضور در استقلال صحبت هایی با من شده است.

وی با بیان اینکه هنوز با باشگاه نفت تهران برای فصل آینده صحبتی نکرده است، افزود: از چند تیم دیگر از جمله تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس هم پیشنهاد دارم که باید ببینم شرایط به چه صورت پیش می رود تا بتوانم تیم فصل آینده خود را انتخاب کنم. سال هایی که صمد مرفاوی و پرویز مظلومی هدایت استقلال را بر عهده داشتند، خواستار حضورم در این تیم بودند اما عجله کردم و به تیم شهرداری تبریز پیوستم.

بازیکن نفت تهران ادامه داد: در نیم فصل دوم سال گذشته هم از استقلال پیشنهاد داشتم ولی مسئولان این تیم گفتند که خودم باید رضایت نامه ام را از باشگاه نفت بگیرم که این موضوع به من برخورد و حضورم در استقلال منتفی شد.

غفوری در مورد اینکه فصل گذشته گل زیبایی به مهدی رحمتی زد، گفت: آن گل کار خدا بود که باعثشد بیشتر از گذشته روی زبان ها بیفتم. رحمتی بازیکن بزرگی است که برای استقلال زحمت زیادی کشیده است.

وی در خصوص اینکه اگر به استقلال بپیوندد، می تواند زوج خوبی با خسرو حیدری در فصل آینده داشته باشد، تصریح کرد: حضورم در استقلال برای خسرو هم خوب خواهد شد، چون پشت سر او بازی می کنم و می توانم او را به روزهای اوجش بازگردانم. البته حیدری نیازی به این حرف ها ندارد اما با هم زوج خوبی در استقلال می سازیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار