|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۳۶

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم اول شهر مادرید در تابستان بازیکنی جدید به ترکیب فعلی تیمش اضافه نخواهد کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با حضور در کنفرانس خبری و با دفاع از بازیکنان کنونی تیمش گفت: تمایلی به امضای قرارداد با بازیکنی جدیدی ندارم، چون از بازیکنانی فعلی ام راضی هستم و آنها را دوست دارم.

وی افزود: مهم این است که سبک بازی ما با خصوصیات بازیکنان مان وفق داشته باشد و خوشبختانه بازیکنان ما خصوصیات خیلی عالی دارند. مهمترین چیز در فوتبال ساختن تیمی است که در کنار یکدیگر برای هدفی مشترک و برای پیش بردن باشگاه به جلو گام بردارند. البته در عمل این کار سخت است چون گاهی اوقات نتیجه کار تیمی به عملکرد فردی بازیکنان باز می گردد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی ها در پایان خاطر نشان کرد: باید کیفیت، کار، ایده ها و ویژگی های خود را در خدمت تیم قرار دهید و این را با یک واژه می توان توصیف کرد و آن «نوع دوستی» است. مهمترین چیز این است که همه برای عملی کردن یک هدف مشترک کار کنند و آن موفقیت تیم است نه موفقیت فردی.

سفیدپوشان شهر مادرید چهارشنبه شب در دیداری معوقه از هفته سی وچهارم لالیگا اسپانیا در خانه تیم وایادولید با تساوی یک بر یک متوقف شد و شانس آنها برای کسب عنوان قهرمانی دراین رقابت ها کاهش یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار