|
|
کدخبر: ۱۷۳۷۵۱

تفاوتی ندارد که در بازی های آسیایی یا جهانی روی تشک بروم

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد آسیا گفت: حضور در مسابقات آسیایی با توجه به شرایطی که داشتیم محک خوبی بود و میدان تدارکاتی مناسبی برای من به حساب می آمد.

کمیل قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص کسب مدال طلا در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: حضور در این مسابقات محک خوبی بود و با توجه به شرایطی که داشتیم میدان تدارکاتی مناسبی برای من به حساب می آمد.

وی افزود: حریفان خوبی داشتم که موفق به کسب مدال طلا شدم. کشتی گیران قزاق و کره جنوبی رقبای مهمی بودند که با غلبه بر شابانبای قزاق که در جام تختی به او باخته بودم توانستم انتقام آن شکست غافلگیر کننده را از او بگیرم.

دارنده دال طلای سنگین وزن آسیا با بیان اینکه پس از مسابقات قهرمانی آسیا تمریناتم را آغاز کردم تصریح کرد: در تمام اردوها حضور داشتم و در تورنمنت های تختی و یاشاردغو هم به میدان رفته ام و شرایط خوبی دارم؛ تمریناتم را ادامه می دهم تا در انتخابی کشتی بگیرم و صاحب دوبنده تیم ملی در بازی هایی آسیایی و مسابقات جهانی شوم.

قاسمی خاطر نشان کرد: هدف اصلی ام کسب نتیجه لازم در انتخابی تیم ملی است و پس از آن نیز با صلاحدید کادرفنی در هر مسابقه ای که بگویند شرکت خواهم کرد. تفاوتی ندارد که در بازی های آسیایی یا مسابقات جهانی روی تشک بروم و تصمیم آخر را کادرفنی خواهد گرفت.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار