|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۷۷

شناگر ملی پوش ایران پس از پایان اردوی شیراز گفت: هدف حضور در فینال بازی های آسیایی است و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را به کار می بندم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛آرشام میرزایی پس از پایان اردوی تیم ملی شنا در شیراز اظهار کرد: اردوی تدارکاتی شیراز دومین اردوی متمرکز در سال جاری بود. برنامه تمرینات مثل اردوی اول دنبال شد. هفته ای ۹ جلسه تمرین داشتیم. فشار تمرینات نسبت به اردوی اول قدری افزایش داشت. بیشتر روی کارهای هوازی و آمادگی کار کردیم. در رکورد گیری هایی که داشتیم همه شناگران رکوردهای خوبی را ثبت کردند. با توجه به اینکه اول فصل است نشان می دهد که وضعیت تیم شنا خیلی خوب است. در واقع از فصل قبلی یک پله جلو هستیم. این نشانه خوبی است که بتوانیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: اردو ها شرایط خیلی خوبی داشت. وضعیت اقامت خیلی خوب بود. من درگیر امتحانات مدرسه هم هستم. خوشبختانه کادر فنی زحمت کشیدند و برای درس های فیزیک و دیفرانسیل من معلم گرفتند تا بعد از تمرینات به درس هم برسم. شرایط برگزاری این اردو بسیار عالی بود.

آرشام میرزایی خاطرنشان کرد: انگیزه زیادی دارم. دوست دارم در تمرینات خوب ظاهر شوم و رکوردهای ملی را جا به جا کنم. بعد هم دوست دارم در مسابقات برون مرزی موفق باشم و برای کشور افتخار بیاورم. امیدوارم که بتوانیم در باز ی های آسیایی فینالیست باشیم. من شخصا تمام تلاشم را به کار می بندم تا در آن مسابقات به فینال بروم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار