|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۹۱

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بورسیا دورتموند بر این باور است که هافبک ۲۵ ساله تیمش فصل آینده بهترین گلزن بوندس لیگا خواهد شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بورسیا دورتموند شب گذشته(شنبه) در آخرین دیدار از فصل فصل ۱۴-۲۰۱۳ بوندس لیگا موفق شد در ورزشگاه المپیک برلین ۴ بر صفر از سد میزبانش، هرتابرلین بگذرد و فصل را با پیروزی به پایان برساند. برای زردپوشان وستفالن در این دیدار روبرت لواندوفسکی(۴۱ و ۸۱)، میلوس جوجیچ(۴۴) و هنریک مخیتاریان(۸۲) گلزنی کردند.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی دورتموند که فصل آینده پیراهن بایرن مونیخ را به تن خواهد کرد در این بازی دو گل به ثمر رساند تا تعداد گل های زده خود را به عدد ۲۰ برساند و عنوان بهترین گلزن فصل بوندس لیگا را به خود اختصاص دهد. با این حال زردپوشان وستفالن امیدوارند با جدایی لواندوفسکی، مارکو رویس به خوبی جای او را پرکند و حتی به عنوان آقای گلی بوندس لیگا هم دست یابد.

یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند در این خصوص با تمجید از رویس که در فصل ۱۴-۲۰۱۳ بوندس لیگا ۱۶ گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل نیز به هم تیمی هایش داد، گفت: فصل آینده رویس تبدیل به بهترین گلزن بوندس لیگا خواهد شد.

لواندوفسکی شب گذشته از روی ضربه ایستگاهی موفق شد دروازه هرتا را باز کند. کلوپ به حالت شوخی گفت: لواندوفسکی چهار سال است که زدن ضربات ایستگاهی را تمرین می کند و در تمرینات از ۸۰۰۰ هزار ضربه ای که می زند بیشتر از سه تای آنها تبدیل به گل نمی شود! متأسقانه باید بگویم که این حقیقت ماجراست.

سرمربی ۴۶ ساله زردپوشان وستفالن در پایان با ابراز رضایت از اینکه شاگردانش فصل را با پیروزی به پایان بردند، گفت: از عملکرد تیمم فوق العاده رضایت دارم، ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم، چون انگیزه بالایی برای رسیدن به امتیاز ۷۱ داشتیم.

دورتموند که پیش از این نایب قهرمانی خود را در رقابت های بوندس لیگا مسجل کرده بود به همراه تیم های بایرن مونیخ و شالکه جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمان اروپا را کسب کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار