|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۹۲

خبرگزاری تسنیم: سرمربی جدید تیم والیبال پروجا ایتالیا گفت: اسلوبودان کواچ به من توصیه کرد پیشنهاد سرمربیگری تیم والیبال پروجا را قبول کنم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، نیکولا گربیچ به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ورزش والیبال، پس از قهرمانی در لیگ روسیه با زنیت کازان، دیروز(شنبه) اعلام بازنشستگی کرد.

طرفداران و علاقمندان پاسور پیشین تیم ملی والیبال صربستان دیگر نمی توانند حرکات جادویی او را ببینند اما وی همچنان به زمین والیبال نزدیک است. کاپیتان پیشین تیم ملی صربستان حالا جانشین دیگر هموطن و همبازی سابقش، اسلوبودان کواچ شده است. گربیچ، فصل آینده سرمربی تیم والیبال پروجا در سری A۱ ایتالیاست.

سرمربی جدید پروجا در گفت وگو با روزنامه «اسپورتسکی ژورنال» چاپ صربستان اظهار داشت: قراردادی یک ساله یا تیم پروجا امضا کردم. جینو سیرچی، رئیس باشگاه پروجا، هفته گذشته با من تماس گرفت و من به او گفتم به کمی وقت برای فکر کردن نیاز دارم. اسلوبودان کواچ هم به من توصیه کرد این پیشنهاد را قبول کنم. من تصمیم داشتم که در آینده به حرفه مربیگری روی بیاورم ولی فکر نمی کردم همه چیز به این سرعت اتفاق بیفتد.

کواچ که دوران بازیگری را با قهرمانی در لیگ روسیه با زنیت به پایان برد، ادامه داد: خیلی خوشحالم که دوران بازی خودم را با قهرمانی در لیگ معتبری مثل روسیه به پایان می برم. نمی توانم تصور کنم که حالا مربی گوران وویویچ، همبازی سابقم در تیم ملی صربستان هستم!

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار