|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۷۲

خیلی ناراحتم که مقابل السد بازی نمی کنم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد اما فولاد همچنان انتخاب اول اوست.

غلامرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد مصدومیتش در بازی رفت مقابل السد گفت: متأسفانه بدشانسی آوردم و مصدوم شدم. خیلی ناراحتم که در بازی برگشت حاضر نخواهم بود، چون این بازی بسیار مهم است ولی قسمت اینطور بود که شرایط همراهی تیمم را نداشته باشم. خدا را شکر می کنم که مصدومیتم جدی نبود و دو سه هفته دیگر برطرف خواهد شد. من تصور می کردم به بازی برگشت با السد می رسم ولی پزشکان گفتند که امکان ندارد و تا دو سه هفته دیگر مصدومیتم برطرف خواهد شد.

وی در مورد بازی برگشت فولاد خوزستان مقابل السد قطر تأکید کرد: مساوی در زمین حریف نتیجه بدی نبود ولی این تساوی خطرناک است، چون در خانه السد گل نزدیم. بازی بسیار سختی در پیش داریم ولی در اهواز میزبان هستیم و از حمایت هزاران هوادار بهره می بریم. ما با کمک تماشاگران می توانیم برنده باشیم و به جمع هشت تیم برتر آسیا برویم. فقط بچه ها باید باهوش و حرفه ‎ای بازی کنند و اجازه ندهند السد به گل برسد.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان از تمایل خود برای ادامه حضور در این تیم گفت و خاطر نشان کرد: قراردادم تمام شده ولی هنوز تصمیمی نگرفته ام تا بازی برگشت با السد هم انجام شود. من از چند تیم پیشنهاد دارم ولی گزینه اولم فولاد است و اول با این تیم مذاکره خواهم کرد. فعلاً که زمان زیادی دارم و مطمئناً یک تصمیم خوب برای فصل آینده خواهم گرفت تا بتوانم روند خوبی که در فصل گذشته داشتم را ادامه دهم.

رضایی در پاسخ به این سؤال که «فکر می کنی حسین فرکی در نهایت در تیم فولاد خوزستان بماند؟»، گفت: تیم هایی که دنبال موفقیت هستند باید در مورد مربی و بازیکن زود تصمیم بگیرند تا چیزی عقب نیفتد. من فکر می کنم تا الان باید وضعیت فرکی و بازیکنان فولاد مشخص می شد. البته الان هم دیر نشده است و مسئولان باشگاه فقط نباید زمان را از دست بدهند. من معتقدم باشگاه باید هر چه زودتر تکلیف فرکی و بازیکنان را مشخص کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار