|
|
کدخبر: ۱۷۴۵۰۶

تمجید آقای خاص از مهاجم حریف ایران

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرتغالی چلسی با انتقاد از لوئیز سوارز مهاجم بوسنیایی من سیتی را شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه ای لیورپول با درخششی که در فصل جاری رقابت های لیگ برتر داشته است اخیراً از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس و انجمن فوتبال نویسان این کشور به عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس انتخاب شده است.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی در این خصوص گفت: لوئیز سوارز بازیکن خیلی خوبی است و افرادی که به وی رأی داده اند بازیکن بی کیفیتی را انتخاب نکرده اند ولی ویژگی هایی بازیکنی که این عنوان را به خود اختصاص داده است با خصوصیات بازیکنانی که در ده، هشت و یا شش سال گذشته این عنوان را به دست آورده اند، همخوانی ندارد.

وی افزود: او فصل گذشته برانیسلاو ایوانوویچ را گاز گرفت نه این فصل! این فصل هم فصلی متفاوت است. نمی خواهم در مورد اشتباهی صحبت کنم که یک نفر ممکن است مرتکب شود. اعتقاد دارم اگر بازیکنی در زمین مسابقه اشتباهی می کند نباید تا آخر عمرش مورد مجازات قرار بگیرد ولی از نظر من بازیکن سال همیشه باید تحت هر شرایطی از تیم قهرمان انتخاب شود.

سرمربی پرتغالی آبی پوشان لندنی تصریح کرد: اگر منچسترسیتی قهرمان شود و اگر قرار باشد من یک بازیکن را از این تیم انتخاب کنم آن ادین ژکو است. او بازیکنی است که در کنار گلزنی پاس می دهد، به خوبی بازی می کند، جوانمرد است، دایو نمی کند و کاری نمی کند که بازیکنان حریف بی مورد کارت بگیرند.

آقای خاص با تمجید از مهاجم بوسنیایی من سیتی گفت: ژکو در ابتدای فصل مهاجم سوم منچسترسیتی بود و در ترکیب اصلی مانوئل پیگرینی جایی نداشت ولی زمانی که تیم نیاز به او داشت در لحظات حساس به کمک تیمش می آمد. به نظرم ادین من سیتی را تیمی متفاوت کرد. در حال حاضر او برای تیمش ۱۶ گل به ثمر رسانده است و این آمار برای مهاجم سوم تیم فوق العاده است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه F جام جهانی با تیم بوسنی همگروه است و نام ادین ژکو هم در فهرست نهایی این تیم برای حضور در مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار