|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۵۱

خبرگزاری تسنیم: مهاجم گلزن دورتموند در چهار سالی که پیراهن این تیم را پوشید درخشش خیره کننده ای داشت و توجه تیم های بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ را به خود جلب کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم فوتبال بورسیادورتموند شنبه شب در آخرین هفته از فصل ۱۴-۲۰۱۳ بوندس لیگا با دو گلی که وارد دروازه هرتابرلین کرد نه تنها باعثپیروزی ۴ بر صفر زردپوشان وستفالن شد بلکه تعداد گل های خود در این فصل را به عدد ۲۰ رساند و عنوان بهترین گلزن مسابقات را به خود اختصاص داد.

مهاجم لهستانی دورتموند که در سال ۲۰۱۰ از تیم لِخ پوزنان لهستان به جمع دورتموندی ها ملحق شد در چهار سالی که در این تیم آلمانی عضویت داشت در ۳۰۱ بازی ۱۶۵ گل به ثمر رساند و هواداران این تیم آلمانی به خاطر گلزنی های مداوم لواندوفسکی به وی لقب «لِوان گُل سکی» دادند.

این مهاجم ۲۵ ساله با دورتموند چهار عنوان قهرمانی هم به دست آورد که عبارتند از: دو عنوان قهرمانی بوندس لیگا(۱۱-۲۰۱۰ و ۱۲-۲۰۱۱)، یک عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان(۱۲-۲۰۱۱) و سوپرجام آلمان(۲۰۱۳).

روبرت لواندوفسکی که فصل آینده پیراهن بایرن مونیخ، رقیب سنتی دورتموند را به تن خواهد کرد در فصل ۱۳-۲۰۱۲ با زردپوشان وستفالن به عنوان نایب قهرمانی اروپا رسید و در همان فصل با چهار گلی که به رئال زد اولین بازیکنی لقب گرفت که در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ۲۰ گل را به ثمر رسانده است.

در فیلم زیر می توانید گوشه هایی از گل های این مهاجم ۲۵ ساله با پیراهن دورتموند را ببینید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار