|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۷۸

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی آبی واناری پوشان کاتالونیا با اعتراف مجدد به ضعیف بودن نمایش تیمش در این فصل، ابراز امیدواری کرد هفته آینده مردان او در خانه جام قهرمانی لالیگا را بالای سر ببرند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته(یکشنبه) در هفته ما قبل پایانی لالیگا در خانه الچه با تساوی بدون گل متوقف شد اما خوش شانس بود که اتلتیکومادرید صدرنشین هم در خانه اش برابر مالاگا به تساوی یک بر یک رضایت داد تا کورس قهرمانی لیگ به هفته آخر کشیده شود، هفته ای که بازی بارسا و اتلتیکو در ورزشگاه نوکمپ فاتح لیگ را مشخص می کنند.

بارسلونا در هفته پایانی لیگ در شرایطی پذیرای اتلتیکو خواهد بود که با پیروزی در این بازی با روخی بلانکو هم امتیاز شده اما به لطف نتایج بهتری که در بازی های رو در رو با این تیم کسب کرده است، قهرمان می شود. به همین دلیل خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی کاتالان ها امیدوار است که هواداران به مردان او کمک کنند اتلتیکومادرید را شکست دهند و فصل را بدون جام به پایان نرسانند.

مارتینو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به حمایت هواداران در این بازی نیاز خواهیم داشت. می دانم فصل جاری فصلی بوده است که ما در آن ندرخشیده ایم اما اگر هواداران حامی ما باشند می توانیم لیگ را فتح کنیم. با توجه به نتایجی که در سایر بازی ها رقم خورد(تساوی خانگی اتلتیکومادرید برابر مالاگا و شکست رئال مادرید در خانه سلتاویگو) ما از تساوی که کسب کردیم راضی هستیم اما این چیزی نبود که می خواستیم.

مارتینو افزود: قبل از بازی می دانستیم که هر چیزی جز پیروزی می تواند فرصت قهرمان شدن را از ما بگیرد اما نتایج سایر بازی ها یک فرصت دیگر به ما برای کسب جام داد. در تمام طول بازی منتظر شنیدن خبر سایر بازی ها بودیم به خصوص در نیمه دوم. برای ما نفوذ به دفاع الچه کار سختی بود. در همین حال پیکه آمد و با اعلام این خبر که بازی اتلتیکومادرید مساوی تمام شده است همه را آرام کرد. در اواخر بازی نمی دانستیم باید برای گلزنی ریسک کنیم یا نه چون اگر اتلتیکو گل می زد کار ما تمام بود. نمی دانم که آیا تیمم در این بازی ضعف هایی داشت یا نه اما مطمئنم هر کاری از دست مان ساخته بود انجام دادیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار