|
|
کدخبر: ۱۷۴۹۱۴

شانس قهرمانی مان ۵۰ - ۵۰ است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید بعد از تساوی شاگردانش مقابل مالاگا تأکید کرد بازی روخی بلانکو با بارسلونا در هفته پایانی لالیگا همانند دیدار فینال است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اتلتیکومادرید، صدرنشین لالیگا شب گذشته(یکشنبه) در حالی که در ورزشگاه ویسنته کالدرون پذیرای مالاگا بود با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد تا تکلیف قهرمانی فصل جاری این رقابت ها به هفته پایانی در دیدار مقابل بارسلونا در نیوکمپ کشیده شود.

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو پس از توقف خانگی شاگردانش مقابل مالاگا گفت: ناراحتم که این نتیجه رقم خورد، چون بازیکنانم تمام تلاش خودشان را کردند. حالا شانس قهرمانی ما ۵۰ - ۵۰ است و بازی با بارسلونا در هفته پایانی همانند دیدار فینال است. نظری در خصوص رقیب مان ندارم ولی باید بگویم که پیروزی مقابل بارسا کار ساده ای نیست و در پایان فصلی طولانی ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. من ۲۰ سال بازی کرده ام و چنین اتفاقاتی را درک می کنم.

وی افزود: ما فروتن هستیم ولی کاری که اتلتیکو در این فصل انجام داده حقیقتاً فوق العاده بوده است. جایگاهی که ما در آن قرار داریم حاصل تلاش زیاد است و امیدوارم بتوانیم تلاش خودمان را با پیروزی در نیوکمپ تکمیل کنیم. انکار کردن حقیقت کار ساده ای نیست و باید گفت که بارسلونا به رقابت در چنین شرایطی عادت دارد.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو همچنین در خصوص مهاجم ملی پوش تیمش که در بازی با مالاگا به دلیل مصدومیت غایب بود، اظهار داشت: دیه گو کاستا پیشرفت خوبی داشته است و باید ببینیم که وضعیتش برای بازی با بارسا چطور خواهد بود.

اتلتیکو در رقابت های فصل جاری پنج بار با کاتالان ها دیدار کرده است که حاصل آن چهار تساوی و یک پیروزی بوده است.

تیم اول شهر مادرید در حال حاضر با ۸۹ امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و بارسلونا با ۸۶ امتیاز در مکان دوم این رقابت ها جای دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار