|
|
کدخبر: ۱۷۵۰۰۴

در تورنمنت بین المللی تونس؛

تیم تکواندوی پاس قوامین با کسب پنج نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز قهرمان رقابت های بین المللی تونس شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛تورنمنت بین المللی تکواندوی تونس در کلاس۲۰ و ۲۱ اردیبهشت با حضور ۳۰۰ تکواندوکار از ۵۰ کشور جهان برگزار بود و در پایان این رقابت ها تیم پاس قوامین نماینده کشورمان در این تورنمنت با کسبپنج مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز قهرمان شد.

تیم های تونس و نیجریه نیز به ترتیب بر سکوی دوم و سوم مسابقات ایستادند.

در روز دوم این رقابت ها،حسین بیات در وزن اول تکواندوکارانی از سومالی، فرانسه و اسپانیا را شکست داد اما در فینال ۲ بر یک مغلوب بازیکن کشور میزبان شد و نقره گرفت.

در وزن سوم، رضا نادریان با برد حریفانی از لیبی، ساحل عاج، روسیه و تونس گام به دیدار نهایی گذاشت و با برد برابر مصر، طلای وزن ۶۳ - کیلوگرم را به گردن آویخت.

لقمان عبداللهی دیگر تکواندوکار پاس در دور اول ابتدا تونس را برد اما مقابل مصر باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

سید محمد رفیعی تکواندوکار وزن پنجم تکواندوکارانی از الجزایر، لیبی و تونس را برد اما با باخت برابر حریف فرانسوی به نشان برنز بسنده کرد.

همچنیندر وزن هفتم، احمد محمدی ملی پوش پاس ۱۱ بر سه تکواندوکار فرانسه را شکست داد، سپس برابر حریف تونسی به پیروزی رسید. وی در گام سوم به مصاف نماینده سنگال رفت و توانست پیروز میدان شود تا در فینال با برد تکواندوکاری از فرانسه به مدال طلا برسد.

کاظم قشقایی دیگر نماینده ایران هم در این وزن با باخت برابر تکواندوکاری از سنگال از ادامه مسابقات کنار رفت.

پیش از این هم امید عمیدی، مرتضی شیری و فرزان عاشورزاده مدال طلا، جلال خدامی مدال نقره و فرزاد ذوالقدری مدال برنز گرفته بودند.

تیم پاس قوامین صبح چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت به تهران باز می گردد.

اشتباه سایت فدراسیون!

سایت فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب برای درج اخبار مربوط به تیم " پاس قوامین " نام این تیم را " قوامین ناجا " عنوان کرده در حالیکه نام این تیم از سال قبل تغییر کرده است!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار