|
|
کدخبر: ۱۷۵۱۱۱

در جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا؛

جوایز امسال جام جهانی بسکتبال تنها مختص بازیکنان، مربیان و تیمها نخواهد بود و MVF یا با ارزشترین هوادار که معادل عنوان MVP برای بازیکنان است نیز با جایزه هزینه های سفر به اسپانیا انتخاب می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا طرحهای زیادی برای برگزاری بهتر این مسابقات دارند که یکی از آنها کمپین دیجیتال برای انتخاب MVF یا با ارزشترین هوادار جام است تا هواداران بسکتبال بیشتر از قبل درگیر مسابقات جام جهانی شوند.

این کمپین دیجیتالی از روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت راه اندازی شده و هواداران برای شرکت در این کمپین باید در سایت FIBA. com / spain۲۰۱۴ / mvf ثبت نام کرده و با انجام بازیها، امتیازاتی جمع آوری کنند. بر طبق این امتیازات جوایز متعددی به هواداران داده می شود و همچنین افراد برنده در لیست مربوط به جایزه نهایی قرار می گیرند که شامل هزینه های کامل سفر به مادرید برای دیدن فینال مسابقات از صندلیهای کنار زمین می شود و جایزه MVF جام نیز به دو برنده نهایی اهدا خواهد شد.

ایده این کار از جایزه MVP یا با ارزشترین بازیکن گرفته شده که در پایان هر جام به بازیکن برتر اهدا می شود.

شرکت کنندگان در این مسابقه باید یکی از ۲۴ تیم حاضر در جام جهانی را برای طرفداری در سایت مزبور انتخاب کنند و با شروع به بازی امتیاز جمع کنند.

روز ۱۴ آگوست درست یک ماه قبل از شروع بازیها نیز برنده نهایی مسابقه معرفی می شود.

همچنین میزان امتیازات شرکت کنندگان از یک کشور بهترین کشور شرکت کننده در جام را نیز تعیین می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار