|
|
کدخبر: ۱۷۵۲۲۴

تماس قلعه نویی با مسئولان؛

امیر قلعه نویی از عدم اعلام هیات مدیره و مدیر عامل آبی ها ابراز ناراحتی کرده است و طی تماس از مسئولان خواست تا عصر دوشنبه به این جریان پایان دهند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانامیر قلعه نویی از عدم اعلام هیات مدیره و مدیر عامل آبی ها ابراز ناراحتی کرده است و طی تماس از مسئولان خواست تا عصر دوشنبه به این جریان پایان دهند.

به نقل از یک مقام آگاه، امیر قعله نویی از بلاتکلیفی ناراحت است و بارها به این نکته اشاره کرده است که مسئولین در این خصوص کوتاهی کردند و نتوانستند به استقلال مانند پرسپولیس رسیدگی کنند.

گفتنی است: امیر قلعه نویی بارها با امیررضا خادم در این خصوص گفتگو کرده است و این بار وی تماس تلفنی برگزار کرد و خواستار این شد که شرایط تا امروز سر و سامان دهد.

شایان ذکر است: امیر قلعه نویی جزو نفر اتی است که قرار شده در تیم بماند زیرا برنامه اصلی وزارت روی حضور این مربی در تیم استقلال است و امیر قلعه نویی در این خصوص برنامه ریزی کرده است زیرا وی در نظر دارد مشکلات تیم را که در فصل گذشته برایش درد سر ساز شد سرو سامان دهد و وضعیت را دچار تغییر کند.

این در حالی است که وی اعلام کرده یک روز از دست رفته برای استقلال یک سال است.



**مدافع مورد نظر قلعه نویی در راه مشهد / پدیده، حسینی را جذب کرد

سرمربی تیم استقلال برنامه ریزی اصلی خود را برای جذب بازیکن روی خط دفاعی تیمش انجام داده است. اما یک مدافتع مورد نظر وی در راه مشهد است.

امیر قلعه نویی از اواسط فصل گذشته خواستار جذب سید محسن حسینی بود اما شرایط برای جذب این بازیکن محیا نشد و سرمربی استقلال در جذب این بازیکن ناکام ماند و در حال حاضر نام وی را در فهرست استقلال قرار داده است تا در فصل جدید از وی بهره ببرد.

گفتنی است، این بازیکن با پدیده مشهد، مذاکرات را انجام داده است و احتمال حضورش در پدیده بسیار زیاد است.
شایان ذکر است، به دلیل که سرمربی تیم پدیده معرفی شده است، بازیکنان تمایل بسیاری برای حضور در این تیم و مانند شرایط پدیده دارند و به این دلیل، محسن حسینی نیز مذاکرات را با پدیده ای ها انجام داده است، اما هنوز این موضوع قطعی نیست و قلعه نویی برای جذب این مدافع شانس دارد، اما تیمی مانند پدیده مشهد از دیگر رقیبان بیش تر است.

**اتفاق قابل توجه در استقلال / صادقی و بیگ زاده در لیست سرمربی نیستند

بحثحضور ملی پوشان در تیم استقلال و حفظ آن ها در حالی مطرح شده است که نام ۲ بازیکن اصلی و ملی پوش تیم در فهرست اولیه امیر قلعه نویی دیده نمی شود.

به نقل از یک مقام آگاه، امیر قلعه نویی اصرار فراوانی به حفظ چند بازیکن ملی پوش استقلال دارد و در این خصوص به آندرالینک تیموریان و خسرو حیدری نیز ا نجام داده است تا آن ها برای حضور و تمدید قرارداد با استقلال فکر باشند، اما پیغامی به امیرحسین صادقی و هاشم بیگ زاده داده نشده است و این ۲ ملی پوش استقلال که قراردادی نیز با آبی ها ندارند، بلاتکلیف هستند.

شایان ذکر است، شنیده شود نام این ۲ بازیکن در فهرسات اولیه امیر قلعه نویی دیده شود و این موضوع شایعات را در خصوص جدایی این ۲ بازیکن که پیش از این عنوان می شد، افزایش می دهد.

گفتنی است، بیگ زاده چند مرتبه در خصوص وضعیت نامناسب در استقلال سخن گفت و صادقی نیز پس از بازی با الشباب از تیم خداحافظی کرد تا شایعات در این خصوص افزایش یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار