|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۲۱

خبرگزاری تسنیم: چهارمین دوره رقابت های کبدی ساحلی بانوان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی با قهرمانی بانوان کبدی کار گلستانی در تهران به پایان رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، چهارمین دوره رقابت های کبدی ساحلی بانوان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی گرامیداشت بانوی شهیده فاطمه نیک با حضور ۱۴ تیم از سراسر کشور از روز یک شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به مدت ۳ روز در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شد که تیم ها در مرحله مقدماتی به صورت دوره ای در ۴ گروه با هم به رقابت پرداختند.

۸ تیم بندرگز گلستان، البرز، دشت آزادگان خوزستان، یزد، گلستان، کرمانشاه، اصفهان و تهران تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بودند که در نهایت ۴ تیم بندرگز گلستان، دشت آزادگان خوزستان، تهران و گلستان با شکست حریفان خود به جمع ۴ تیم پایانی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی تهران به مصاف گلستان رفت که در این دیدار دختران کبدی کار گلستانی با یک بازی منطقی و حساب شده در دفاع و حمله توانستند با حساب ۵۳ بر ۳۰ از سد میزبان رقابت ها عبور کنند، در دیگر دیدار این مرحله تیم شگفتی ساز مسابقات دشت آزادگان خوزستان با بندرگز گلستان رو به رو شد که نماینده استان خوزستان توانست در یک بازی برتر با نتیجه ۵۰ بر ۲۱ از سد حریف خود عبور کند.

دیدار فینال محل رقابت دو تیم گلستان و دشت آزادگان خوزستان بود که در پایان این دیدار جذاب و تماشایی این تیم گلستان بود که در نهایت موفق شد با حساب ۳۹ بر ۲۸ حریف سرسخت خود را شکست دهد تا جام قهرمانی این دوره از رقابت ها به خانه ببرد.

پس از تیم های گلستان و دشت آزادگان ۲ تیم بندرگز گلستان و تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند و تیم اصفهان هم به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار