|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۷۸

دیدار چهار بازیکن ایرانی با ستاره ۲۳۰ سانتی متری سابق آسیا؛

سه بازیکن شاغل در لیگ NBA به علاوه یائو مینگ بهترین بازیکن سال های گذشته بسکتبال چین از مهمانان ویژه کمپ بسکتبال بدون مرز آسیا خواهند بود. ۴ بازیکن ایرانی نیز در این کمپ شرکت می کنند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد یوسف وند، علی اله وردی، آرمی نظریان و نوید رضایی فر چهار ملی پوش زیر ۱۸ سالی هستند که از سوی فدراسیون ایران برای شرکت در کمپ بسکتبال بدون مرز چین تایپه از ۲۲ تا ۲۶ خرداد انتخاب شده اند.

براساس اعلام فدراسیون جهانی جان سالمونز از تیم تورنتو راپتورز، رونی توریف از مینه سوتا و کدی زلر از شارلوت بابکتز به نمایندگی از NBA در این کمپ شرکت می کنند و مهمان ویژه کمپ نیز یائو مینگ ستاره اسبق تیم چین با ساقه ۸ بار حضور در مسابقات آل استار است که برای یک روز به بازیکنان در کمپ ملحق می شود.

برنامه بسکتبال بدون مرز ۲۰۱۴ در کشورهای چین تایپه، ایتالیا و آفریقای جنوبی اجرا می شود. این برنامه با همکاری فدراسیون جهانی(فیبا) و لیگ NBA برای پیشرفت بسکتبال در سطح جهان راه اندازی شده و ۱۷۰۰ نفر را در بیش از ۱۲۰ کشور جهان تحت پوشش داشته است. تا به حال ۲۸ شرکت کننده در کمپهای بدون مرز موفق به انتخاب در درفت سالیانه NBA شده اند.

۵۰ بازیکن متولد سالهای ۱۹۹۶ یا ۱۹۹۷ از ۲۰ کشور آسیایی و اقیانوسیه در کمپهای امسال شرکت می کنند.

در این کمپ برنامه های مختلف از اصول پایه بسکتبال تا برنامه های اجتماعی و مهارتهای زندگی برای بازیکنان در نظر گرفته شده و ارزشهای بازی بسکتبال شامل رهبری، احترام، شخصیت و سلامت به بازیکنان آموزش داده می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار