|
|
کدخبر: ۱۷۶۴۷۲

حسین سمندر در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: ملی پوش کاراته کشورمان گفت: حرف و حدیثهایی که در مورد من در کاراته وجود دارد باعثمی شود در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور قاطعانه تری داشته باشم.

حسین سمندر در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: حرف و حدیثهایی که در مورد من در کاراته وجود دارد نه تنها تاثیر منفی روی من ندارد بلکه باعثمی شود با اقتدار بیشتری در رقابت های انتخابی تیم ملی حاضر شوم و انگیزه ام برای رسیدن به پیروزی بالاتر رود. در دور قبلی مبارزات انتخابی تیم موفق شدم زیگساری، پورشیب و احمدی را ببرم و امیدوارم در ادامه کار نیز بتوانم به همین ترتیب پیش بروم.

وی ادامه داد: در این دور از مبارزات انتخابی که فردا برگزار می شود به دستور کادر فنی حاضر نخواهم بود و در وزن ۶۷ - کیلوگرم فرزاد پورشیب و سعید احمدی با هم مبارزه می کنند و برنده این مبارزه به اردو راه پیدا می کند. اینکه مراحل بعدی مبارزات انتخابی چگونه خواهد بود را کادر فنی و فدراسیون مشخص خواهند کرد.

ملی پوش ۶۷ کیلوگرمی تیم کاراته عنوان کرد: تمرینات آماده سازی را به خوبی پیگیری می کنم و خوشبختانه از لحاظ بدنی و فنی در آمادگی خوبی به سر می برم. البته باید اشاره کنم که حضور در اردوی ترکیه در بالا رفتن سطح آمادگی ام بسیار تاثیرگذار بود. بهترین های اروپا در وزن من در این اردو حاضر بودند و همان طور که دیدیم توانستند در مسابقات قهرمانی این قاره بهترین نتایج را نیز از آن خود کنند.

سمندر خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد در رقابت های کاراته وان اندونزی در کنار تیم ملی خواهم بود و امیدوارم در این مسابقات بتوانم بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورم تا آمادگی کامل برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون مهیا شوم. همه نفرات به فکر حضور در این میدان هستند و امیدوارم من نیز برای اولین مرتبه افتخار همراهی تیم ملی را در این رویداد مهم آسیا پیدا کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار