|
|
کدخبر: ۱۷۶۴۷۹

مسابقات جهانی اسنوکر زیر ۲۱ سال - امارات

خبرگزاری تسنیم: نماینده ایران در بازی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جهانی اسنوکر زیر ۲۱ سال با غلبه بر نماینده کشور ولز جواز حضور در مرحله یک چهارم پایانی را به دست آورد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ وبیلیارد، حسین وفایی در بازی مرحله یک هشتم نهایی تام ریس را با نتیجه ۵ بر ۱ برد و راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی اسنوکر زیر ۲۱ سال شد.

دومین نماینده ایران، علیرضا رضایی در بازی مرحله یک هشتم نهایی بازی را با نتیجه ۵ بر صفر به حریف واگذار کرد و از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی پیش از این در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف مینگ تونگ چان هنگ کنگی رفت که توانست بازیکن اسکاتلندی، کریس تاتن را با نتیجه ۴ بر ١ با شکست بدرقه نماید. در دیگر دیدارهای گروه آقایان هر ۳ بازیکن کشورمان در مرحله یک سی ودوم پایانی به مصاف حریفان خود رفتند که امین سنجایی مقابل حریف قدرتمند ایرلندی خود قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۴ بر یک بازی را واگذار کرد و از راهیابی به دور بعد بازماند و در بازی همزمان محمدرضا ملک زاده پیشوری ملی پوش دیگر کشورمان مقابل حریف آلمانی خود لوکاس کلکرز قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر بازی و نتیجه را واگذار نمود و از راهیابی به مرحله بعد مسابقات بازماند.

تنها نماینده باقی مانده ایران در جدول مسابقات یعنی حسین وفایی در مرحله یک چهارم نهایی به دیدار بارایال تومرسون حریفی از استرالیا خواهد رفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار