|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۷۸

سانداکاران برای دومین بار برای ماندن در اردوی تیم ملی ووشو امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت در محل آکادمی ووشو به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در سومین مرحله از اردوی تیم ملی ووشو که از پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت در محل آکادمی ووشو آغاز شده بود صبح امروز سانداکاران برای دومین بار برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون به مصاف حریفان خود رفتند.

لازم به ذکر است: در حال حاضر ۱۹ سانداکار در اوزان ۵۶ - و ۶۰ - و ۶۵ -، ۷۰ - و ۷۵ - در اردو حضور دارند که طبق برنامه ریزی کادر فنی برای ماندن در ترکیب تیم ملی هرکدام باید سه بار با حریف خود مبارزه کنند و هر کسی که دو برد را از آن خود کند در ترکیب باقی می ماند.

شایان ذکر است: در این رقابت ها در وزن ۵۶ - مرتضی خدابنده لو موفق شد تا حریف خود افشین سلیمی را مغلوب کند و اکبر محمدزاده نیز علی بختیاری را در همین وزن شکست دادهمچنین در وزن ۶۰ - علی یوسفی و جعفر شیرزاد هر دو توانستند حریفان خود سعید شیبک و علیرضا بختیاری را برای دومین بار مغلوب کنند و دو برد را از آن خود کردند که با این حساب شیبک و بختیاری از اردو حذف می شوند.

لازم به ذکر است در وزن ۶۵ - محسن محمد سیفی حریف خود جواد قزل سفلو را مغلوب کرد و دیگر سانداکار این وزن حسن کرمی در این دوره استراحت داشت. و در وزن ۷۰ - نیز علیرضا سرنشین توانست بر مجتبی حسین زاده و در همین وزن مسعود فاضلی بر میلاد قزل سفلو پیروز شد و سجاد عباسی نیز در این دوره استراحت کرد.

همچنین در وزن۷۵ - حمیدرضا لادور برای دومین بار مرتضی نوروزی را شکست داد و امیر فضلی نیز به دلیل آسیب دیدگی و و کناره گیری حریف خود جواد آقایی از اردو در این دوره با قرعه استراحت مواجه شد.

گفتنی است: سومین مرحله اردوی تیم ملی ووشو به منظور آماده سازی ووشوکاران برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی از پنجشنبه ۲۵آغاز شد وتا ۱۱خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار