|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۳۷

تحلیلی بر هفته پایانی لیگ برتر مردان کشور؛

رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان کشور بعد از چند ماه رقابت روز گذشته به پایان رسید و در این میان سبزوار قهرمان شد و کاسپین به دسته یک رفت.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات سوپر لیگ آقایان ایران بالاخره بعد از ماهها پیکار میان تیم های حاضر در این رقابتها با انجام چهار دیدار طی روزهای گذشته به کار خود پایان داد و طی آن ثامن الحجج سبزوار با ۳۴ امتیاز قهرمان فصل ۹۳ _ ۹۲ شد و تیم کاسپین قزوین با ۲ امتیاز به دسته یک رفت تا در سالهای آینده تلاش کند به این مسابقات بازگردد.

در ادامه گزارش آمده است؛ هفته بیست و دوم یا هفته پایانی لیگ برتر با انجام یک دیدار در روز پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت صورت گرفت و طی آن ثامن الحجج مشهد به مصاف نفت و گاز رفت و در نهایت ۲۶ بر ۳۰ نماینده خراسان حریف خود را از پیش رو برداشت.

براساس این گزارش؛ در ادامه این رقابتها روز جمعه ۲۶ اردیبهشت نیز ۳ دیدار انجام شد که طی آن تیم های ثامن الحجج سبزوار به دیدار صبای قم رفت و با نتیجه ۲۸ بر ۳۵ برنده میدان شد و ۲ امتیاز دیگر به اندوخته هایش افزود.

شهرداری نیک اندیش میزبان صنعت مس کرمان بود و در پایان دیدار ۱۶ بر ۳۰ نماینده کرمان را شکست داد و در نهایت هپکوی اراک ۳ بر ۳۴ نیروی زمینی را از پیش رو برداشت.

این گزارش می افزاید: با انجام این بازی ها فصل ۹۳-۹۲ لیگ برتر هندبال مردان کشور به کار خود پایان داد و بدین ترتیب تیم های ثامن الحجج سبزوار با ۳۴ امتیاز از ۱۸ مسابقه در سکوی اول این رقابتها ایستاد و تیم های ثامن الحجج مشهد و سنگ آهن بافق به ترتیب با ۲۶ و ۲۷ امتیاز و با همین تعداد بازی به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

شایان ذکر است: رقابتهای لیگ برتر درحالی تیم های برتر خود را شناخت که تیم کاسپین قزوین دو سالی بود در این مسابقات حضور داشت از ۱۸ بازی تنها با ۲ امتیاز به دسته یک رفت تا وداع تلخی با این مسابقات داشته باشد.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود: در این فصل تیم های دیگر جدول لیگ برتر شامل: صنعت مس کرمان با ۲۲ امتیاز چهارم، لیگ اندیش با ۲۱ امتیاز پنجم، هپکوی اراک با ۱۸ امتیاز ششم، نفت و گاز گچساران با ۱۳ امتیاز هفتم نیروی زمینی با ۸ امتیاز هشتم و صبای قم با ۶ امتیاز نهم شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار