|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۶۸

خبرگزاری تسنیم: باشکاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد با باشگاه اف کِی وُیودینا صربستان بر سر انتقال وانیا میلینکوویچ، سنگربان جون این تیم به توافق رسیده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد که فصل ۱۴-۲۰۱۳ لیگ برتر انگلیس را در جایگاه هفتم به پایان برد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا ناکام ماند، با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود اعلام کرد با باشگاه اف کِی وُیودینا صربستان به توافق رسیده است تا وانیا میلینکوویچ، دروازه بان این تیم را به خدمت بگیرند. بر اساس این گزارش طرفین توافق کرده اند تا میلینکوویچ یک سال دیگر در این تیم صربستانی بازی کند و در فصل ۱۶-۲۰۱۵ به جمع شیاطین سرخ ملحق شود.

به این ترتیب وانیا میلینکوویچ سومین صربستانی خواهد شد که پس از نمانیا ویدیچ(۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴) و زوران توسیچ(۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰) تا کنون برای شیاطین سرخ بازی کرده اند.

میلینکوویچ که در بیستم ماه فوریه ۲۰۱۴ هفده ساله می شود در رقابت های مرحله انتخابی مسابقات فوتبال زیر ۱۷ سال اروپا شش بازی برای تیم زیر ۱۷ سال صربستان انجام داد و موفق شد در سه بازی دروازه تیمش را بسته نگه دارد، هرچند در نهایت صربستان از راهیابی به دیدار پایانی این مسابقات بازماند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار