|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۲۵

خبرگزاری تسنیم: توپچی های لندن با شکست هال سیتی قهرمان جام حذفی انگلیس شدند و به انتظار طولانی مدت خود برای کسب یک عنوان قهرمانی پایان دادند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دیدار فینال جام حذفی انگلیس امشب(شنبه) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن میان تیم های آرسنال و هال سیتی برگزار شد که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ توپچی های لندن و پایان ۹ سال انتظار آنها برای کسب یک جام قهرمانی خاتمه یافت.

در این دیدار هال سیتی شروعی طوفانی داشت و در همان ۱۰ دقیقه اول دو بار توسط جیمز چستر در دقیقه ۴ و کورتیس دیویس در دقیقه ۹ به گل رسید تا شوک بزرگی را به توپچی ها وارد کند.

در دقیقه ۱۷ سانتی کاسورلا یکی از گل های خورده را برای آرسنال جبران کرد تا این تیم به بازی برگردد. هال سیتی تا دقیقه ۷۱ برای محافظت از برتری اش مقاومت کرد اما در نهایت دروازه اش توسط لوران کاسیلنی برای بار دوم باز شد.

بازی در ۹۰ دقیقه معمول با تساوی ۲-۲ خاتمه پیدا کرد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت اضافه دوم و در دقیقه ۱۰۹ بود که آرون رمزی با پاسی از اولیویه ژیرو گل سوم آرسنال را به ثمر رساند تا شاگردان آرسن ونگر پیروزی میدان باشند.

با این نتیجه آرسنال توانست پیروز میدان شود و برای اولین بار از سال ۲۰۰۵(سالی که اتفاقاً در آن جام حذفی انگلیس را فتح کرده بود) یک جام به دست آورد. این یازدهمین باری بود که توپچی های لندن فاتح جام حذفی انگلیس شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار