|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۷۹

نظرات کارشناسان درمورد اعضاء هیأت مدیره و مدیرعامل استقلال؛

پیش کسوت باشگاه استقلال گفت: من شخص افشارزاده را دوست دارم زیرا تجربه فراوانی در مورد ورزش کشورمان دارد وامیدوارم که نجات دهنده ی استقلال و جوابگوی خواسته های هواداران باشد.

رضا رجبی، کارشناس و پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در خصوص تعیین اعضای هیأت مدیره این باشگاه بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: در واقع خداوند را شاکرم زیرا با تعیین اعضای هیات مدیره و مدیر عامل تیم فوتبال استقلال تهران هم سر و سامان یافت و پس از مدت ها دارای یک نوع هویت به لحاظ مدیریتی شد و بدین جهت خرسندم و خداوند را شکر می کنم.

وی در ادامه افزود: من به همه ی اعضاء هیات مدیره احترام می گذارم و امیدوارم که استقلال را در راستای رسیدن به موفقیت که جزو اهدافش است برسانند.

رجبی بیان کرد: من ۴۰ سال است که این تیم فوتبال کشورمان بازی می کنم و در واقع نمی دانم نوع و نگرش وزارت ورزش بر چه بنایی است اما به نگرش وزارت ورزش احترام می گذارم و برای هیأت مدیره و مدیر عامل آرزوی موفقیت می کنم.

پیشکسوت فوتبال کشومان درادامه با اشاره به وظیفه ی اصلی هیأت مدیره اذعان کرد: هیأت مدیره کنونی و مدیر عامل جدید به طور قطع باید راضی نگه داشتن هوادار و رعایت چارچوب های ساختار باشگاه را جزو اولویت های خود قرار دهند و به نظر من راضی نگه داشتن این همه هوادار کار بسیار سخت، طاقت فرسا و غیر ممکنی است.

وی در بیان وظایف هیأت مدیره به مولد بودن و پول ساز بودن پرداخت و تصریح کرد: از وظایف دیگر هیأت مدیره مولد بودن و پول سازبودن است و من نمی دانم پورحیدری و معینی چه نقشی می توانند ایفا بکنند.



رجبی پس به بررسی انتخاب های وزارت ورزش پرداخت و گفت: من به نظر وزارت ورزش و شخص خادم احترام می گذارم ولی شهردار منطقه ۱۹ که عضوی از هیأت مدیره استقلال شده است در راستای چه هدفی تعیین شده است؟!

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد افشارزاده مدیرعامل جدید این باشگاه اضافه کرد: من افشارزاده را دوست دارم. بدون شک یکی از مدیران لایق و توانای ورزش کشورمان است و تجربه ی مدیریت در همه ی سطوح ورزشی را دارد ولی در شرایط فعلی و با توجه به وضعیت کنونی استقلال به نظر من با توجه به شرایط وضعیت نمی تواند جوابگوی حواشی استقلال و هواداران پر شور باشد البته می دانم تجربه بالایی دارد ولی باید پذیرفت که مدیریت باشگاه های پرطرفدار با مدیریت سایر رشته های ورزشی فرق زیادی دارد.

وی عنوان کرد: من مدیرعاملی " افشارزاده " را به فال نیک می گیرم و امیدوارم که خواسته های هواداران را محقق ساخته و در راستای موفقیت استقلال تلاش کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: به نظرمن باید هیأت مدیره جدید مولد و پول ساز باشد و من نمی دانم چرا وزارت ورزش شخص " فتح الله زاده " را که به استقلال برنگرداند، زیرا فتح الله زاده سال ها تجربه ماندن در استقلال را داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار