|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۶۷

خبرگزاری تسنیم: اغتشاش هواداران مانع از آن شد که بانوی پیر سومین قهرمانی پی در پی خود در سری A را با برگزاری مراسمی باشکوه تاریخی کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پس از پیروزی ۳ بر صفر یوونتوس برابر کالیاری در هفته پایانی سری A که امتیازات بیانکونری را در این فصل به عدد ۱۰۲ رساند، بانوی پیر بساط جشن قهرمانی را روی چمن ورزشگاه خود فراهم کرد اما این جشن فقط به اندازه انداختن چند عکس یادگاری دوام آورد، چرا که هواداران ذوق زده یووه از سکوها به داخل زمین هجوم آوردند.

مراسم جشن قهرمانی یوونتوس با اعلام نام هر یک از بازیکنان تیم و ورود آنها به زمین بازی آغاز شد. آخرین نفر آنتونیو کونته، سرمربی تیم بود که به هنگام ورودش به میدان، هواداران با پا خواستند و به شدت او را تشویق کردند و با سردادن شعارهایی خواستار ماندن او در تیم در فصل آینده شدند.

پس از ورود تمام اعضای تیم به زمین، کاپیتان جان لوئیجی بوفون جام را برای سومین سال متوالی بالای سر برد. قرار بود پس از آنکه تمام بازیکنان جام را در دست گرفتند آن را در دورتادور زمین بگردانند اما هجوم هواداران قوس جنوبی ورزشگاه یوونتوس(محل استقرار هواداران دوآتشه تیم) سرآغازی برای هجوم دیگر تماشاگران به زمین بازی و سبب بازگشت بازیکنان و اعضای خانواده آنها به رختکن شد.

گزارش شده است که گروهی از این هواداران کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی تیم و بهترین بازیکن فصل جاری سری A که جایزه خود را هم در پایان بازی دریافت کرد، احاطه و او را به هوا پرتاب کردند که او از این اقدام عصبانی و با آنها درگیر شده است.

بازیکنان و اعضای خانواده آنها جشن قهرمانی را در رختکن تیم ادامه دادند و پس از آن سوار بر اتوبوس بدون سقف در شهر تورین دور افتخار زدند.

قهرمانی جدید یوونتوس، سی امین قهرمانی رسمی این تیم در سری A است هرچند هواداران و اعضای این تیم دو قهرمانی خود در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ که به خاطر ماجرای کالچوپولی از آنها پس گرفته شد نیز جزو افتخارات خود حساب می کنند.

در زیر تصاویری از جشن قهرمانی یوونتوس را مشاهده می کنید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار