|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۰۶

امیدنیوز بررسی می کند:

در شرایطی که اوایل فصل مظلومی سرمربی استقلال پرسپولیس را رقیب برای خود نمی دانست، امروز از ناحیه این تیم احساس خطر بیشتری می کند و این تیم را در کمین تیم خود برای تصاحب قهرمانی می بیند.

به گزارش سرویس ورزشیامیدنیوز، نتایج مسابقات لیگ برتر به گونه ایرقم خورد که شرایط قهرمانی را کاملا برای پرسپولیس و هوادارنش فراهم نمود. سرخپوشان در یک بازی پرهیجان و خشن که با اخراج دروازبان این تیم همراه بود و در حالی که یک بازیکن کمتر داشتند از باخت برابر سیاه‌جامگان یک پیروزی به یادماندنی ساختند و ساعتی بعد هم بازی دو استقلال تهران و خوزستان با نتیجه تساوی به پایان رسید تا سرخ‌ها به دو امتیازی آبی‌ها برسند.

حالا دیگرپرسپولیسرسما و جدا مدعی قهرمانی است؛ تیمی که در فاصله شش هفته به پایان فصل، روی پله سوم قرار گرفته و اختلافش با تیم چهارم جدول را به ۴امتیاز افزایش داده است. کمتر از دو هفته دیگر داربی برگشت برگزار خواهد شد و در این شرایط خیلی‌ها معتقدند نبرد رودرروی سرخابی‌ها می‌تواند تاثیر زیادی روی تعیین چهره قهرمان لیگ امسال داشته باشد. در وضعیت کنونی، چیزی که بیشتر از همه برای رسانه ها مورد توجه است، مصاحبه جنجالی پرویز مظلومی در اوایل شهریور۹۴ است که در زمان خودش بازتاب زیادی هم پیدا کرد. در آن زمان استقلال متهم شده بود به اینکه در بازی هفته چهارم با استقلال اهواز از ناحیه اشتباهات داوری سود برده و توانسته سه امتیاز کلیدی را به لطف گل خطای دقیقه۹۰ به دست بیاورد. در بخشی از گفتگوی مزبور، خبرنگار به همین مساله اشاره کرده و گفته پرسپولیسی‌ها نسبت به موضوع اعتراض دارند. سرمربی استقلال هم جواب حساسیت‌برانگیزی داده است: «آخر پرسپولیس که الان در جدول رقیب ما نیست. رقبای ما تیم‌های دیگر هستند که باید روی این موضوع حساس باشند.» در زمان انجام این مصاحبه، استقلال با ۹امتیاز روی پله سوم قرار داشت و جایگاه امروز پرسپولیس را در اشغال خودش می‌دید. سرخپوشان هم آن روزها با تنها یک امتیاز دقیقا در قعر جدول رده‌بندی و روی پله شانزدهم قرار داشتند. با این وجود حالا آن فاصله ۸امتیازی تنها به دو پوئن امتیاز تقلیل یافته و ممکن است در هفته‌های پایانی اتفاقاتی رخ بدهد که مصاحبه آن روز مظلومی را در تاریخ ماندگار کند.

آیا سرنوشت تیم مظلومی همانند تیم مرفاوی در سال۸۶ خواهد شد؟

ادعای مغرورانه پرویز مظلومی در روزهای پایانی تابستان۹۴، بیش از هر چیز دیگری یادآور جملات مشابهی است که صمد مرفاوی در اوایل بهار۸۶ به زبان آورد. در آن زمان داربی پرسپولیس و استقلال در لیگ ششم به تساوی یک بر یک رسیده بود. در آن بازی پرسپولیس نمایش به مراتب برتری نسبت به استقلال داشت که این موضوع در نشست خبری پس از مسابقه توسط خبرنگاران به مرفاوی گوشزد شد. سرمربی وقت استقلال هم از جملاتی استفاده کرد که همچنان فراموش‌نشدنی به نظر می‌رسد: «مهم این است که ما ۱۲امتیاز از آنها جلوتریم.» در پایان فصل اما شاگردان دنیزلی نه تنها این فاصله را جبران کردند و بالاتر از استقلال قرار گرفتند، بلکه حتی تا یک قدمی کسب عنوان قهرمانی هم پیش رفتند. حالا باید دید سرگذشت مشابه مرفاوی گریبانگیر مظلومی هم می‌شود یا نه؟

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار