|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۶۳

بازی های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز و استقلال و تراکتورسازی تبریز می تواند قهرمان لیگ را تا حدود زیادی مشخص کند.

به گزارش گروه ورزشیامید نیوز، نتایج ۹ اردیبهشت بسیاری از هواداران پرسپولیس را سرخورده و مغموم کرد و بسیاری از هواداراناستقلالرا بعد از شکست سنگین دربی دوباره احیا کرد و زیبایی فوتبال به همین فراز و نشیب هاست.

اما همگان می دانند همانطور که فوتبال ۹۰ دقیقه دارد بازی های لیگ برتر نیز باید تا هفته پایانی پیگیری شود تا قهرمان فصل مشخص شود.

در ادامه برنامه بازی های تیم های صدر جدول در هفته ۲۹ لیگ برتر معرفی می شود تا طرفداران تیم ها مراقب کری خوانی های خود باشند!

یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

ساعت ۱۸

استقلال تهران و تراکتورسازی

پدیده و استقلال خوزستان

گسترش فولاد وپرسپولیس

تبریزی ها با سرخابی ها چه می کنند؟

امیرقلعه نویییک استقلالی تمام عیار است و از طرفی یک مربی شش دانگ و پرافتخار در لیگ برتر، اما دست روزگار مقدر کرده که یا پل قهرمانی استقلال شود یا جام را از دستان پرویز مظلومی بگیرد.

شاید هیچ کس به اندازه قلعه نویی دارای انگیزه های متضاد در این بازی نباشد. برد و باخت امیرقلعه نویی می تواند با غم و شادی همراه باشد.

تساوی هم حکم باخت برای استقلال دارد پس تیمی که بازی را به تساوی بکشاند حتما استقلال نیست.

در آن سو تیم میانه جدولی گسترش فولاد تبریز هم برای متهم نشدن به بازی ناپاک و … تمام توان خود را به کار خواهد بست تا سدی محکم در برابر پرسپولیس ایجاد کند و پرسپولیس هم چاره ای جز پیروزی و حتی المقدور با اختلاف گل مناسب ندارد.

استقلال خوزستان بی سر و صدا و منتظر اشتباه سرخابی ها

در این بین نباید استقلال خوزستان را نادیده گرفت؛ تیمی که بی سر و صدا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و با پدیده ای بازی دارد که تیم یازدهم جدول و دارای یکی از بدترین خطوط دفاعی لیگ است.

استقلال خوزستان که فعلا در جایگاه دوم جدول لیگ برتر است، منتظر کوچکترین غفلت از محبوب های تهرانی است.

تیمی که بهترین خط دفاعی لیگ را مقتدرانه در اختیار دارد و الحق باید نامش را پدیده این فصل بنامیم.

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و هشتم

جدول لیگ برتر در پایان هفته 28

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار