|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۹۷

سجاد استیکی هندبالیست ایرانی عضو تیم دینامو بخارست رومانی با درخشش در بازی مقابل براگا پرتقال به صدر جدول گلزنان مسابقات اروپایی رسید

به گزارش امید نیوز به نقل از ورزش ۳شب گذشته تیم هندبال دیناموبخارست رومانی که مثلثآتشین ایرانی خود را در اختیار داشت توانست با نتیجه ۳۵ بر ۲۹ براگا پرتغال را در دیداری فوق العاده حساس شکست دهد تا همچنان برای صعود به مرحله بعدی جام باشگاه های اروپا امیدوار باشد. در این دیدار سجاد استکی که به او لقب " ماشین گلزنی " را داده اند توانست ۱۳ گل به ثمر برساند تا با ۶۷ گل بالاتر از ماگنوس برامینگ دانمارکی در صدر جدول بهترین گل زنان اروپا قرار بگیرد. سجاد اولین ایرانی و آسیایی است که توانسته به این عنوان دست پیدا کند تا پس از سال ها دیگر اروپایی ها از صدر جدا شوند.

الله کرم استکی، دیگر ستاره ایرانی دینامو که در تلویزیون رومانی به او " شوت راکتی " می گویند هم در این دیدار ۷ گل به ثمر رساند و در کنار تمام گل هایی که زد وظیفه رهبری تیم در داخل زمین را هم بر عهده داشت. علیرضا موسوی هم با تک گلی که وارد دروازه براگا کرد آمار فوق العاده ۲۱ گل از ۳۵ گل دینامو را به نام ایرانی ها ثبت کرد.

حالا مثلثفوق العاده هندبالیست های ایرانی اروپا را تحت تاثیر قرار داده است که ماحصل آن عنوان بهترین گل زن این رقابت ها بود که به سجاد استکی رسید و این اتفاق بزرگ برای اولین بار در ایران و آسیا رخ داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار