|
|
کدخبر: ۱۷۷۶۳۰

رئال و بارسا ال کلاسیکوی شماره ۲۳۲ را از ساعت ۱۸.۴۵ آغاز خواهند کرد. در این گزارش آماری از تاریخ این بازی جذاب خواهد آمد.

به گزارش امید نیوز و به نقل از " ورزش سه "، رئال و بارسا ال کلاسیکوی شماره ۲۳۲ را از ساعت ۱۸.۴۵ آغاز خواهند کرد.

کفه ترازو با ۹۳ برد به سود رئال سنگینی می کند. بارسا نیز ۹۱ بار پیروز شده و ۴۸ بازی نیز به تساوی ختم شده است. ۷۷۰ گل در این بازی شاهد بوده ایم که سهم رئال ۳۹۱ گل و سهم بارسا نیز ۳۷۹ گل بوده است.

مسی و سزار با ۲۱ و ۱۴ گل، بهترین گلزنان بارسلونا برابر ئال بوده اند و در جمع کهکشانی ها نیز دی استفانو(۱۸) و رائول و رونالدو با ۱۶ گل، بهترین گلزنان در ال کلاسیکو هستند.

امشب در نوکمپ، هشتاد و هفتمین ال کلاسیکو در ورزشگاه اختصاصی بارسا انجام خواهد شد.

نکته جالب اینکه رئال مادرید پس از سال های ۱۹۶۴ و ۱۹۶۵ دیگر نتوانسته دو بار متوالی در ورزشگاه نوکمپ بر بارسلونا غلبه کند. پیش از این ورزشگاه لس کورتس ۲۶ بار و نوکمپ نیز ۶۰ بار میزبان رئال بوده اند و حاصل کار، ۴۹ پیروزی برای بارسا، ۱۷ تساوی و ۲۰ برد برای رئال بوده است.

در این ۸۷ بازی، بارسلونا ۱۷۰ گل و رئال نیز ۱۰۱ گل به ثمر رسانده اند. بارسا امشب به دنبال پنجاهمین پیروزی در ال کلاسیکوی خانگی است و رئال مادرید قصد دارد طلسمی ۵۱ ساله را بشکند.

پس از سال های ۶۳،۶۴ و ۶۵ که رئال سه بار متوالی توانست بارسا را در نوکمپ با نتایج ۱-۵ و دو بار ۱-۲ شکست دهد، دیگر اتفاق نیفتاده که این تیم بتواند دو بار متوالی در زمین بارسلونا بر این تیم پیروز شود.

در آخرین ال کلاسیکویی که در نوکمپ برگزار شده، رئال توانست آوریل گذشته ۱-۲ بر بارسا غلبه کند و حالا این فرصت را دارد تا امشب، بر طلسم ۵۱ ساله نوکمپ پایان دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار