|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۶۳

مسی و رونالدو همواره باهم رقابت تنگاتنگی داشته اند ودر کسب عناوین مختلف اشتراکات زیادی داشتند و این بار دررقابت های اروپایی باید دید مسی می تواند رکورد شکنی کند.

به گزارش امید نیوز به نقل ازوبسایت نود، رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل، در حالی این هفته به پایان می رسد که مسی این شانس را دارد رکورد رونالدو را در زمینه بیشترین تعداد گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بشکند.

رونالدو فصل گذشته در مرحله گروهی، یازده گل به ثمر رساند که این بهترین آمار گلزنی در تاریخ لیگ قهرمانان در مرحله گروهی است. لیونل مسی در این فصل در ۴ بازی موفق به زدن ۹ گل شده است(او در دیدار مقابل گلادباخ در بازی رفت غایب بود)، و در آخرین بازی بارسا در دور گروهی این شانس را دارد تا با زدن سه گل، رکورد رونالدو را بشکند. جالب اینجاست که مسی در این فصل در دو مسابقه از ۴ مسابقه اش در لیگ قهرمانان، هتریک کرده است. او از نظر هتریک در لیگ قهرمانان از رونالدو جلوتر است.

آمار کلی این دو بازیکن

رونالدو با ۱۳۲ بازی، ۹۵ گل زده است، مسی در ۱۱۰ بازی در لیگ قهرمانان، ۹۲ گل به ثمر رسانده است. یازده گل از گل های رونالدو از روی نقطه پنالتی بوده است و برای مسی این آمار، ده پنالتی است. هر دو بازیکن در فینال ها، دو گل زده اند. رونالدو سه بار فاتح اروپا شده است و مسی چهار با لیگ قهرمانان را برده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار