|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۷۱

سریع ترین مرد جهان که افتخارات زیادی در کارنامه خود دارد حالا میخواهد خود را در چالش جدید قرار دهد وببیند که درفوتبال هم میتواندمثل دوومیدانی موفق باشد.

به گزارش امید نیوز به نقل ازخبرگزاری تسنیم، اوسین بولت، دارنده ۹ مدال طلای المپیک اعتراف کرد اخبار اخیر برخی از رسانه‌های اروپایی مبنی بر اینکه قرار است به شاگردان توماس توخل در تیم بورسیا دورتموند ملحق شود، صحت دارد.

رکورددار سریعترین زمان ثبت شده در دوی ۱۰۰ و ۲۰۰ متر جهان، درباره تصمیماتی که برای آینده‌اش اتخاذ کرده، به شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا گفت: من به دورتموند خواهم پیوست اما قرار نیست در این تیم هیچ بازی انجام دهم و فقط برای تمرین کردن می‌روم، برای اینکه ببینم آیا پتانسیل خوب فوتبال بازی کردن را دارم و برای اینکه به خود نشان دهم که آیا می‌توانم در فوتبال هم موفق باشم یا نه.

بولت ۳۰ ساله در پاسخ به این سؤال که آیا دوست داشت به جای یک دونده یک فوتبالیست بود، اظهار داشت: خیر، به هیچ وجه. دو و میدانی در طول مدتی که در این رشته مشغول فعالیت بوده‌ام، به من چیزهای ارزشمند زیادی آموخته است و من عاشق پیست دوومیدانی هستم. این روند در سال‌‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و هرگز تغییر نخواهد کرد.

بولت با پیوستن به دورتموند این فرصت را به دست خواهد آورد تا مهاجم گابنی این تیم پیره امریک اوبامیانگ را به خواسته‌اش برساند. اوبامیانگ اخیر گفته که فکر می‌کند می‌تواند در دوی سرعت البته در مسافت کوتاه با بولت رقابت کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار