|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۱۰

فرشاد احمدزاده که یکی از بازیکنان مورد علاقه برانکو است وباوجود بازی های ضعیف هنوز هر هفته در ترکیب ثابت تیمش قرار می گیرد حالا بامصدومیتی که برایش پیش آمده معلوم نیست به بازی باپدیده می رسد یانه.

به گزارش امید نیوز به نقل ازخبرگزاری خبرآنلاین؛ هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس که در تمرین روز گذشته دچار مصدومیت شده بود، از انجام تمرین گروهی امروز نیز بنا به تصمیم کادرپزشکی معاف شد تا شائبه خروج نامش از لیست این تیم برای دیدار با پدیده افزایش یابد.
فرشاد احمدزاده هم بعد از گرم کردن در حالی که بازیکنان برای بازی فوتبال هدفمند راهی میانه زمین شدند، به دویدن دور زمین پرداخت. وی در ادامه در بخشی از تمرین تیمی حاضر شد تا شرایط او برای ادامه کار بررسی شود ولی در نهایت کادر پزشکی او را از ادامه تمرین منع کرد.
پرسپولیس روز جمعه به مصاف پدیده خواهد رفت و امروز آخرین جلسه تاکتیکی خود را در زمین شهید کاظمی برگزار کرد و عدم تمرین احمدزاده به نظر می رسد باعثشود او از ترکیب اصلی سرخپوشان خارج شود. باید دید او در تمرین سبک فردا چه شرایطی خواهد داشت و برانکو ایوانکوویچ در نهایت چه تصمیمی در خصوص وینگر راست تیمش خواهد گرفت. پرسپولیس برابر پدیده مشهد علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار