|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۷۵

گزارشی از پیش بازی استقلال و تراکتور سازی و تقابل های دیدنی دو تیم که تهیه شده است.

به گزارش امید نیوز به نقل از وب سایت برنامه نود، داغ ترین بازی هفته سیزدهم فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. این دیدار از هر لحاظ حساس است. هر دو تیم مدعی قهرمانی‌اند. تراکتورسازی می‌خواهد به صدر برگردد استقلال هم نمی خواهد فاصله اش با صدر بیشتر شود.

این بازی به خودی خود به خاطر شرایط جدول حساس است اما حواشی، این بازی را داغ تر هم کرده است. تقابل امیر قلعه‌نویی با تیم سابقش همیشه حساس و تماشایی بوده است. حال اینکه اتفاقات ملاقات سال قبل به حساسیت بازی افزوده است. قلعه‌نویی فصل گذشته در تهران استقلال را شکست داد و مانع قهرمانی این تیم شد. دیداری که با درگیری مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی منجر به محرومیت کاپیتان استقلال شد. همه منتظرند ببینند رحمتی فردا چه برخوردی با مربی سالهای قبلش خواهد داشت.

این در حالیست که آمار ها نشان از برتری قلعه نویی نسبت به رحمتی دارد که سهم قلعه نویی ۶ برد و سهم سنگر بان استقلال ۴ برد است.

همچنین آمار های تقابل دو تیم در لیگ برتر نشان از برتری تیم تراکتور سازی را دارد که ۶ برد در کارنامه دارد در حالی که برد های تیم استقلال مقابل تراکتور تنها دو برد است و ۶ مساوی در بر دارد و آخرین پیروزی استقلال هم در برابر تراکتور به لیگ دوازدهم بازمیگردد زمانی که امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بوده است و تنها آمار امیدوار کننده برای استقلالی ها تقابل علی رضا منصوریان و امیر قلعه نویی است که آمار نشان دهنده ۲ پیروزی منصوریان نسبت به ۱ پیروزی امیر قلعه نویی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار